Per què?
Es fa el mateix aquí a VBET.
Pel que té per provar el fòrum aquí.
Per què?
Es fa el mateix aquí a VBET.
Pel que té per provar el fòrum aquí.
Hola
estem treballant en polzades
No estic molt segur del que tinc algunes preguntes per a vostè.
1. aquest 555 - aquest és un paràmetre a la seva mod, oi?
també ho és el mod que ús?
2. si habilita VBET (quedar-se només amb SEO), això no ha de ser tallat, però va a treballar (aquest mod amb aquest paràmetre)?
3. És aquest ús mod. Htaccess?
Gràcies
555 va ser un exemple, qualsevol cadena de consulta se li redirecciona automàticament.
No veig per què m'estan demanant la depuració, pot provar en el fòrum aquí!Code:http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/troubleshooting/1220-vbet-redirecting-query-strings-urls-2.html?hello999randomnumber7676476437634
Gràcies.
Sí, ho puc reproduir aquí i en el meu fòrum de prova, però he de saber per què necessita aquesta cadena de url? Això s'ha de redirigir com un paràmetre a la seva mod?
o potser això no ha de ser tallat només.
Im executant un mod que cal afegir les cadenes de consulta a url. El que més importa. VBET NO ha de redirigir cadenes de consulta. Període.
Em vaig adonar que només en la url de les discussions aquesta cadena és tallada.
per exemple, per vBulletin Empresa Traductor (VBET) - Desenvolupat per vBulletin no.
Vaig a tractar de trobar una solució.
Això és correcte;
vbet redireccions cap fil url amb la picada d'una consulta, com puc aturar això.
hola, estic treballant.
O és tan difícil o ... és tan fàcil i jo estic buscant on no hauria d'haver
Gràcies per la seva paciència.
ok, gràcies.
He trobat alguna cosa en aquesta imatge:
en aquesta funció:Code:includes/vbenterprisetranslator_functions_hooks.php
Vaig trobar aquesta línia:PHP Code:
function vbet_global_start(&$template_hook) {
aquesta es redirigeix al link no és bo per MatíasPHP Code:
exec_header_redirect($threadurl);
Si modifiqueu aquest arxiu i fer comentaris d'aquesta línia com a continuació:
això? "555" no ha de ser tallat.PHP Code:
//exec_header_redirect($threadurl);
Ho he comprovat quan aquesta funció s'ha comentat i no em vaig adonar totes les qüestions (traduccions url treballat bé, que les discussions també, les pàgines també), però no estic molt segur que ara VBET bones obres. Michał ho confirmarà en breu.