Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Edita la plantilla

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    13

Default Edita la plantilla

Hola,

Abans de comprar la versió PRO que vam decidir avaluar el gratis al meu lloc:
    travelexpert.gr / travel.php

Per tant, he algunes preguntes:
    1 .- Puc afegir les banderes de la línia sota dels menús de la meva botó que diu ara que "el seu assessor de viatges"?
    2 .- Respecte a la voluntat de Google perquè els seus slongan, però puc afegir al peu, mentre que les banderes estaran a la part superior?
    3 .- I finalment ... El preu de $ 90 inclou la versió lliure de la marca del seu mòdul?

Gràcies
    Maria

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    Vaig trobar aquesta instrucció perquè en la versió lliure de la pàgina VBET:
    v Empresa Traductor - vBulletin.org Fòrum

1.
    Code:
    Configurable place for flags - simply select in options where you want to have translation flags. NO MANUAL TEMPLATE MODIFICATION. Supported: Footer-Bottom, Footer-Top, Navbar-Bottom, Navbar-Top, Custom
    - Possible custom place for flags - in such case just edit template which you want and add $vbenterprisetranslatorflags
    - Configurable header for flags
    - Flags generation base on templates - so if you need to customize for several styles simply edit hose templates: vbenterprisetranslator_flags_begin, vbenterprisetranslator_flag, vbenterprisetranslator_flags_end.
    així que si us voleu posar la seva bandera, sota aquest botó - vés a la vBET menú i editar banderes lloc a Costum. Després d'això, $ Vbenterprisetranslatorflags a la plantilla amb aquest botó

3. $ 90 - aquest és un cost de la llicència de VBET, si vostè vol remenar de crèdit VBET, vostè ha de comprar també la llicència de marca lliure addicional - per $ 135

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Veig que hem perdut resposta per la pregunta segunda

Per tant - si podeu posar el logotip Gogle en un altre lloc. Per fer això has de treure la imatge de la configuració de Google VBET i afegir a la plantilla apropiada per CP Admin.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    13

Gràcies als dos de vosaltres. El vaig a comprar durant el cap de setmana.

Maria

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •