Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Com integrar el mod amb VBET

  1. #1
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default Com integrar el mod amb VBET

    Vostè té el seu propi mod (vostè és l'autor), que necessita una certa integració amb VBET?

    Potser la seva mod permet escriure missatges i desitja permetre-hi en diferents idiomes ...

    Potser trobaràs algunes dades addicionals d'AJAX i vull que sigui traduït també en les pàgines traduïdes ...

    Potser cal alguna cosa més per a la seva mod per cooperar amb VBET ...

    Nosaltres l'ajudarem!

    En contacte amb nosaltres, ens donen enllaç a la seva mod i ho descriuen i nosaltres li donarem consells de com ho va fer fàcil VBET compatible.

    Vostè vol que la seva mod encara treballen per als usuaris sense VBET? Cap problema - li direm com fer-ho. Nosaltres l'ajudarem a la decisió, descriu la forma en què s'ha de fer i com operar en VBET API perquè la seva mod encara millor!
    Durar editat per vBET; 20-11-09 A 11:41.

  2. #2

    Default

    És el mateix o sobre la mateixa qüestió que aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...rted-vbet.html ?

    Perquè, m'agradaria saber si això seria possible que aquest truc amb el suport: Cib - ChatBox

    Això estaria bé si tot el contingut missatges es traduiria així. No sé si és possible, però jo estic demanant.

  3. #3
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    No són les dues preguntes diferents. Aquí ens preguntem qui vol fer la seva (la seva - mig com a autor) mod compatible.

    En roscar quin apuntes que preguntem quin mods et (et - com usuari) vol ser compatible amb vBET

    La diferència és que si l'autor del mod ens demanen ajuda després es faran els canvis, i li donarem tota la informació requerida. D'aquesta manera la seva modificació és compatible amb VBET molt més ràpid. També a causa de les restriccions possibles llicències per a alguns mods que això pot ser l'única forma d'integració - feta pels autors.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    És el mateix o sobre la mateixa qüestió que aquí: http://www.vbenterprisetranslator.co...rted-vbet.html ?

    Perquè, m'agradaria saber si això seria possible que aquest truc amb el suport: Cib - ChatBox

    Això estaria bé si tot el contingut missatges es traduiria així. No sé si és possible, però jo estic demanant.
    Sí hem vist aquest Anem a revisar les possibilitats d'integració amb aquest mod.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •