Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Nou membre de l'equip

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Smile Nou membre de l'equip

Hola

Vull presentar al nostre nou membre de l'equip de Mateusz Remer (nom d'usuari mateuszr).

Que s'uneixin a nosaltres en l'àrea d'atenció al client. Així que ara serem capaços de donar-li un suport encara més ràpid. Ens estem preparant per assegurar que l'atenció al client 7 dies a la setmana. Fins ara moltes vegades era així, però no estava assegurat, i en alguns caps de setmana les preguntes podia esperar més temps per respondre. Ara volem assegurar-ho. Anem a necessitar un temps de preparació, però espero que com a molt tard a principis de l'any nou serà el nostre estàndard per assegurar l'atenció al client 7 dies a la setmana - cada setmana

hey congrates i donar la benvinguda després de mateuszr

permet fer el producte i el fòrum millor junts

Prohibit
    Data d'ingrés
    Novembre 2010
    Missatges
    95

Hello!

Michal m'ha presentat abans, de tota manera m'agradaria que em presenti
    Bé, aquí estic Membre d'equip nou, que, després de període baix del temps necessari a comprehend tot emet de vBET, et servirà el suport millor possible i fer segur, que el nostre producte farà el vostre negoci més profitós i eficaç, mentre sent fàcil d'utilitzar, amb un potencial gran i perspectives bones per a desenvolupament futur!

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    23

Benvinguts pot ajudar a que acabo de comprar una versió brandfree no sé com treure l'enllaç, sense tornar a instal lar. Si us plau, em tard les instruccions.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Quote Iniciat per webmastersite View Post
    Benvinguts pot ajudar a que acabo de comprar una versió brandfree no sé com treure l'enllaç, sense tornar a instal lar. Si us plau, em tard les instruccions.
    Ja està fet.
    Hola mateuszr.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    23

gràcies Kamil em va ajudar.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes