Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: Memòria cau hoste no treballa i quan la moderació han pàgines blanques.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Default Memòria cau hoste no treballa i quan la moderació han pàgines blanques.

En aquesta etapa, després de tornar a instal lar i configurar VBET exactament de la mateixa manera que ho havia fet abans, la memòria cau hoste no està treballant, i quan el meu moderadors es mouen els missatges que estan rebent les pàgines blanques. Si us plau, ajuda.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola Taure,
    Aquí tens un tema amb el seu Convidat memòria cau qüestió. Si us plau, llegiu-lo.
    (Aproximadament el doble GZIP).
    http://www.vbenterprisetranslator.co...che-issue.html

sobre el segon. Vaig a tractar de reproduir en el meu fòrum de prova.

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Que jo recordi que el fixa amb el seu proveïdor d'allotjament, però després d'actualitzar l'Apache es pot tenir una mod_deflate habilitades de nou. Així que si és edable -> té un gdziped doble. Si us plau, contacti amb el seu proveïdor d'allotjament i desactivar aquest mòdul.

Aquí tens una instrucció completa la forma de comprovar (des del fil anterior - escrit per Michal)

Quan està desactivada vBulleitn GZIP per l'opció Panell de Admin GZIP HTML de sortida llavors la seva producció és encara comprimit. Es pot veure aquí:
    Gzip prova
    NOTA: és clarament descrits en l'opció de vBulletin:
    Si vostè ja està utilitzant mod_gzip o mod_deflate en el seu servidor, no permeten aquesta opció.
    Així que en aquest moment sembla que vostè té un dels de, perquè la producció està comprimit de totes maneres. I això és molt probablement la causa dels problemes amb la memòria cau convidat VBET - que és el doble cremallera per navegadors tornar bojos amb ella.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Ara he desactivat gzip al meu ACP, però tot i així obtenir els següents errors:

Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/en/_forums_dnp_news_php_content_3_id_8978.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53

Advertència: No es pot modificar la informació de capçalera - capçaleres ja enviat per (la producció va començar en [ruta] / includes / class_core.php: 4598) en [ruta] / dnp_news.php on line 320

Advertència: filemtime () [function.filemtime]: stat no per [ruta] / vbet_guestcache/en/_forums_forumdisplay_php_f_8278.html en [ruta] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php en la línia 53

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Aquest error s'ha resolt en el nostre fòrum. Proveu:

1.Just editar el fitxer (si us plau, feu una còpia d'aquest fitxer): includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php
    2find línia::
    PHP Code:
    if ((time() - filemtime($vbet_readGuestCacheFileName) <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 
    canviar a:
    PHP Code:
    @$fileTime filemtime($vbet_readGuestCacheFileName);
    if ((
    time() - $fileTime <= $timeAllowed) && !vbet_verify_ip_ban()) { 

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Kamil impressionant. Que semblava haver fet. Funciona molt bé ara. Moltes gràcies!

Li preguntaré al meu Moderadors també de comprovar ara si l'altre problema amb què es moguin els missatges i obtenir pàgines blanques encara estan presents.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No estic segur que això està relacionat amb la memòria cau dels clients - si la seva moderadors estan movent fils, llavors no estan convidats ... Si us plau, comproveu primer que fa encara succeeix quan la memòria cau de convidat està desactivada. Si és així sabrem a veure una altra cosa. Tal com ho veig ara no és el més probable qüestió de memòria cau convidats - moderadors no són convidats, la memòria cau a visitant no treballo per a ells ...

Kamil si us plau verifiqui amb Taure té memòria cau Convidat està treballant en tot. També emet passa quan la memòria cau de convidat està desactivada. Comproveu que pot reproduir en el nostre fòrum de prova.
    Taurus - es pot veure en els registres del servidor els missatges d'error? Espero que algun arxiu no està inclòs per error. Si és així, en els registres del servidor haurà de comunica sobre la funció desconeguda - això ens permetrà resoldre el problema ràpidament.
    Durar editat per vBET; 02-11-10 A 13:40.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    257

Ho sento, no volia dir que tenia alguna cosa a veure amb la memòria cau dels hostes. Jo amb prou feines s'esmenten els 2 temes en conjunt, com no obrir un fil separat.

La primera qüestió en relació amb memòria cau de client és ara resolt. L'altre que estava passant mentre que la memòria cau convidat va ser desactivat, de manera que tampoc estic segur de si la resolució de la memòria cau del convidat de resoldre això. Però jo els dic que tractar ara de totes maneres. Els informaré sobre això.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

D'acord, - el meu error. El vaig prendre com un problema. Si us plau, mantingui un fil per un problema. Que ens permetrà gestionar adequadament. El meu error - ho sento per vostè i Kamil.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •