Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 17

Tema: Com botó de Facebook

  1. #1
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

    Default Com botó de Facebook

    He afegit un botó de Facebook com al meu lloc.

    Funciona molt bé, excepte quan m'agrada una pàgina traduïda.

    La URL que apareix al meu perfil de Facebook és sempre la url de la pàgina en anglès (l'idioma de fòrum per defecte)

    Com puc fer que el botó de pàgines traduïdes.

    Aquí els detalls mod, Facebook ", com" Botó de vBulletin - vBulletin SEO Forums

  2. #2
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    El que veig és iframe no un botó. Si us plau, descrigui exactament com funciona, com es presenta en el seu fòrum (donar direcció URL en què podem veure en el seu fòrum i dir que un és).

  3. #3
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

    Default

    lol, el iframe carrega el botó, on has estat el 2010, vostè no sap el que és un Facebook com botó?

    De tota manera, el que no s'afegeixi en el lloc de prova de que vostè o el VBET, pren 2 segons i molts dels seus usuaris l'estan utilitzant.

  4. #4
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Tingueu en compte que el meu temps de passar el 2010 any és el meu cosa personal. Si vostè espera que el suport que suggereixo a respondre a les preguntes en lloc d'escriure frases que no dóna res pel tema i podria ser tractat com ofensiva. No estem interessats en el que en la seva opinió, hauria de ser conegut per tots els pobles en el món (si us plau, utilitzeu aquesta àrea de membres - que té allà Off Topic Fòrum sub), sinó a ajudar a vostè. I per això necessitem les seves respostes.

    Tingueu en compte que no es len tots els mòduls individuals que s'utilitza en cadascun dels nostres clients. Si us plau contesti les preguntes donades pel que serà capaç d'analitzar el tema i l'ajudarà a

  5. #5
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

    Default

    Si us plau, descrigui exactament com funciona
    El codi i vinculats a, afegeix un botó a Facebook com les pàgines del fòrum de debat virtual, en fer clic a la mostra que t'agradava la pàgina de vb i també mostra al seu perfil de Facebook.

    Funciona molt bé, excepte quan m'agrada una pàgina traduïda.

    La URL que apareix al meu perfil de Facebook és sempre la url de la pàgina en anglès (l'idioma de fòrum per defecte)

  6. #6
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Quote Iniciat per vBET View Post
    donar direcció URL en què podem veure en el seu fòrum i dir que un és
    Jo em permeti veure-ho i comprendre-ho millor. També veure els enllaços, el que canvia, el que no durant la traducció, etc Ara no estic en condicions de determinar què és exactament el que passa. Si us plau, dades que es demanen

  7. #7
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

  8. #8
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Si us plau, em PM accedir als detalls de qualsevol compte de prova que em permeti veure (no crear comptes falses en el fòrum dels clients). Estic en el fòrum en aquest moment així que seré capaç de comprovar de forma ràpida

  9. #9
    Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

    Default

    Acceptar el que estic allà. Però encara no va escriure el que he de buscar ...

    Una vegada més, si us plau, digui "quina és" - el botó que estem parlant? Què he de buscar no el fòrum? Dóna'm una mica de text, o descriure la imatge ... Ara veig el botó per donar i per a la recerca ...

  10. #10
    Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

    Default

    El facebook com botó al centre de la pantalla.


Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

  • Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •