Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 17 de 17

Tema: Com botó de Facebook

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Veig res d'això ... Potser es genera una mica més d'acord al país de l'usuari. En el medi (entre el botó de cerca de Google i de la donació) que veig alguna imatge amb el text "I like this" en polonès. En què és això o alguna altra cosa. Si hi ha alguna cosa més - si us plau dóna'm captura de pantalla de fòrum complet i el punt on es troba. No veig la imatge de Thung ...

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Sí, això és un Facebook com botó.

Quan fa clic a ell li agrada la pàgina del fòrum al teu perfil de Facebook.

Excepte que sempre li ha agradat la versió anglès no la URL traduïda.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quan veig a Facebook reacciona de la configuració d'idioma del navegador - El veig en polonès. També després de fer clic veig la forma d'inici de sessió en polonès. Així que realment no necessita cap tipus d'integració aquí? ...

Si vostè vol posar aquí el valor del llenguatge llavors primer comprova què és el nom de l'atribut de codi de llenguatge utilitzat a Facebook. També trobem que estan utilitzant els mateixos codis del llenguatge. Si és així, simplement en la plantilla que ha afegit iframe canvi iframe src Valor d'atribut i afegir allà codi de llengua. El valor és emmagatzemat per vBET dins $_PETICIÓ['llengua'] - damunt la plantilla complau PETICIÓ $_d'ús[llengua].

També tingui en compte que el contingut del iframe, no es considera part de la pàgina pels robots de Google. Per a cada un dels robots iframe és la pàgina per separat - cada un pot ser separat indexats. Així que la indexació de la pàgina de robots no tenen en compte el contingut del iframe - és tractat com a enllaç.

En què l'ajuda.
    Durar editat per vBET; 02-11-10 A 15:13.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Vostè no entén. Tens un compte Facebook? Ni idea del que això té a veure amb robots.txt i Google. Es tracta d'un Facebook com a exemple quan es prem t'agrada el lloc web en la seva pàgina de Facebook, perquè els seus amics després feu clic i aconseguir tràfic de Facebook.

Vaig a explicar millor;

Faig clic al botó com per l'espanyol (és)

En el meu facebook és l'enllaç per a la versió en anglès (en)

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Sí - No he entès. Tot el que veia era la pàgina de Facebook login que ja estava en polonès i vaig pensar que et refereixes a aquesta traducció. Com veig que desitgi de Facebook per veure enllaç a les seves pàgines traduïdes. Si us plau, dóna'm un moment en que es veurà de nou en aquesta inclòs iframe.
    Durar editat per vBET; 04-11-10 A 19:50.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Val, - cal canviar aquest codi (de fil de Matías):
    Code:
    $facebook_liked_url = $_SERVER['VBSEO_URI'];
    a aquesta (no provat):
    Code:
    require_once(DIR. '/includes/vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php');
    $facebook_liked_url = $_REQUEST['language'] ? vbet_createURLForAddressNoChecks($_REQUEST['language'], $_SERVER['VBSEO_URI']) : $_SERVER['VBSEO_URI'];
    En què l'ajuda

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Febrer 2010
    Missatges
    210

Em va fer aquest canvi, però quan m'agrada una url transted es mostren a la meva pàgina de facebook com:

Dave li agrada http://www.facebook.com/forums/da/ a facebook.com.

Això és totalment erroni.

Gràcies.

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •