Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Alguns problemes de canviar de direcció (RTL a LTR) ... I més

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Default Alguns problemes de canviar de direcció (RTL a LTR) ... I més

Hi ha diversos problemes amb l'estil quan es canvia l'idioma:
    El meu sistema de treball basat en l'idioma hebreu (de dreta a esquerra),
    quan canvi a un dels idiomes de traducció VBET (a la llengua amb: d'esquerra a dreta), el disseny va malament no importa adreces apropiades:
    (Imatges amb explicacions - les captures de pantalla amb el disseny original de la VB)
    vostè ha de saber que si canvio l'idioma a anglès per vb sistema, hi ha ara el problema amb l'estil o direccions (per la qual cosa no em diuen que un problema de flotador.Perquè no canviar el CSS de StyleVar

Fòrum problema a casa: Capçalera - navbar - Llista de fòrums
    Per defecte de disseny del llenguatge (en hebreu)

Després de VBET traducció Anglès
    Tingueu en compte que hi ha un problema amb el canvi d'adreces a la capçalera i la barra de navegació .... I la llista dels fòrums

problema forumdisplay: Button - fil de la pàgina d'estadístiques - Eines del Fòrum - llista de temes

Tingueu en compte que hi ha un problema amb canvis de direcció en els botons
    Estadístiques fil pàgina
    Eines del Fòrum
    fil de la llista

Showthread problema: encara Button - peu de pàgina - I no hi ha una traducció de les frases d'un botó de resposta ràpida i avançada en allso Repply

Tingueu en compte que hi ha un problema amb canvis de direcció en els botons
    peu de pàgina
    traducció de les frases d'un botó de resposta ràpida i avançada en allso Repply

Durar editat per dacho; 25-10-10 A 11:12.

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Una altra de les coses
    Vull desactivar les banderes de centrat i situar-los al meu disseny, on el disseny de les banderes.
    No estic parlant sobre la ubicació de les banderes que estic parlant que si estiguessin al centre o cap a l'esquerra o la dreta, i el que serà l'amplada de les seves DIV

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola datxa,
    Necessito un accés a favor FTP.

sobre la bandera d'estil (des de la font del lloc)
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="images/vbet/flags/vbet.css"/>

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

ahhh
    Ho he comprovat en el meu fòrum de prova VB4 i - tenen els mateixos resultats que vostè (en l'estil de BB deafult) així que això és un error.
    Vaig a passar aquest fil per informar d'errors.

Ara anem a treballar en el nostre FTP i el lloc de la prova de manera que ara no necessita accedir al seu fòrum

Es fixarà, gràcies

Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola datxa,

Encara estem treballant. Em vaig adonar que la funció VBET bona lectura de la direcció del fòrum (RTL) i el reemplaça correctament. Vaig fer un molts registres d'això.

Em vaig adonar que un dels nostres canviat $ stylevar no està en ús. Potser v usar (amb un valor d'edat - a la dreta) abans del nostre reemplaçament.
    He intentat trobar un altre ganxo, però sense èxit. Vaig a tractar de trobar de nou.

Encara estem treballant. Gràcies per la seva paciència.

Membre
    Data d'ingrés
    Gener 2010
    Missatges
    46

Gràcies pel seu missatge, encara estic esperant
    Recordeu que els problemes que he esmentat no són només les adreces

Hi ha frases que no es tradueixen amb VBET
    He inclòs les captures de pantalla sembli més

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig a ajudar a Kamil amb aquest tema i comprovar que ara en el servidor de provar. Vaig a manejar les direccions de text i després veure d'un altre tema que s'està escrivint. Els mantindré informats sobre el progrés de formigues resultats. Lamento que encara no està resolt - hem petit problema amb aquest tema

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

D'acord, - Crec que sé la raó. És per vBulletin no només utilitza les variables de les adreces, però per raons desconegudes també s'utilitza per LANGUAGE_DIRECTION cosa mateixa constant.

Ara mateix estic treballant en canvis en el codi d'aquest. Tingueu paciència

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Vaig fer molta recerca i tractar de resoldre el problema de moltes maneres. En aquest moment puc enviar consulta oficial a l'equip de vBulletin (Fòrum Canvi de la direcció del text en el connector - PROBLEMA ...) I continuarà treballant en aquest ... Especialment Vaig a comprovar l'arxiu css.php com a possible font d'emissió. En aquest moment tenim hores de retard al nostre país, així que seguiré treballant en això més endavant.
    Durar editat per vBET; 27-10-10 A 23:09.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola.

Tinc ràpida solució per a vostè. Tingueu en compte que de la nostra part es va fer més canvis, però no hauria de ser necessari per a la solució ràpida. Si us plau, confirmi l'ajuda amb la qüestió d'estil.

Solució ràpida:
    1. Obrir arxiu / Includes / vbenterprisetranslator_functions_url_tracking.php
    2. Cerca:
    Code:
    if (false !== strpos($address, 'css.php') || false !== strpos($address, '.css') || 0 === strpos($address, 'javascript:') || $address == '#' || vbet_isURLIgnored($address)) {
    3. Posar a la vista:
    Code:
    if (false !== strpos($address, 'css.php')) {	
    return vbet_createURLForAddressNoReplaceOld($language, $address) ;
    }
    També - d'altres temes si us plau, obriu nous temes. Si us plau, mantingui un fil per un problema. Això ens permetrà gestionar fàcilment els problemes. Aquest fil ha estat resolt com un tema títol està resolt. Solució s'inclourà en la propera versió.
    Durar editat per vBET; 29-10-10 A 18:55.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •