Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 4 de 4

Tema: Demanarà a l'usuari que triï l'idioma en l'inici de la sessió

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Demanarà a l'usuari que triï l'idioma en l'inici de la sessió

Hola a tots, jo he posat VBET demanar als usuaris que el seu idioma preferit per a la sessió (la seva llengua materna o l'omissió del fòrum), es fa la pregunta en la seva llengua materna, però els botons estan en englsh, a més que es tracta d'una " sí / no "tipus de pregunta, però els botons" Acceptar "i" Cancel ", així que estic assumint que vostè acaba d'utilitzar el quadre d'alerta html a la casa de la seva pregunta i tinc entès que el text d'aquests botons no es pot canviar.

Hi ha alguna forma de codi o una bústia de preguntes adequades amb els botons adequats que el text es pot canviar en O (i crec que això seria més fàcil) el codi de la caixa i tenen vincles que els botons de resposta, de manera que tindria a la seva pregunta i després traduït per al botó sí que tenen un enllaç de text en la seva llengua materna com això:

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/pl/"] Polònia [/ url] [/ lang]

i per al botó no es podria haver

[Lang = pl] [url = "http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/en/"] Anglès [/ url] [/ lang]

És això possible?

Salutacions,
    Simon

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola,
    Jo estava al seu lloc i que tenia un quadre de missatge amb el text al meu país natal (Polònia) del llenguatge. Massa botons (el primer va ser a "D'acord", el segon va ser "Anuluj" - el que significa-en "Cancel")

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Gràcies Kamil, que era simplement que un usuari va dir que havia Ok i Cancel, que no va dir que estaven en el seu idioma, si us plau, seguir endavant i marcar aquesta resolt

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Gràcies per la seva confirmació - solucionat

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges