Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 6 de 6

Tema: Les memòries i l'ús de bases de dades

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Les memòries i l'ús de bases de dades

Hola, buscant en la meva base de dades d'avui noto que tinc moltes noves taules de molts, hi ha tres diferents tipus de memòria cau VBET, normal, mitjà i curt termini, per què tinc 3 diferents tipus de taules? És necessari a tots els quadres?

M'adono que està prenent 1,3 GB d'espai ******, i creu que la memòria cau es neteja molt sovint:
    Utilitza cache = Sí
    Memòria cau de Time To Live (TTL) = 5
    Utilitzar memòria cau d'arxius completa per als clients (BETA!) = No
    Estratègia d'esborrar la memòria cau (caché de base de dades) = Normal
    Esborrar la memòria cau timelap (Database Cache) = 0
    Deixa de buscar després de fracassos x (Database Cache) = 15

Totes les banderes estan habilitades.

Salutacions,
    Simon

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Sí, vostè necessita aquesta taula. Aquesta és l'optimització de VBET.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

La meva memòria cau creix a més de 20 GB en el transcurs de la setmana (que és la meva TTL en el moment), i estic segur que la proporció d'encerts i els errors és bastant gran

M'hauria un suggeriment, però, seria fantàstic si hi hagués una opció per moure les taules de memòria cau per a una base de dades externa, per la qual cosa és més fàcil fer una còpia de seguretat de base de dades sense haver d'esborrar la memòria cau.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ja tenim sol.licitud de canvi d'aquestes No recordo ara està en tenint en compte estatal o aprovat, Però anem a treballar en això.

A més, si el seu servidor serà capaç de tenir més memòria cau que aconsellen establir TTL major. Que la velocitat de la teva generació traduïda la pàgina, perquè el contingut ara més sovint es tradueix han de ser preses de Google. Sabem que la memòria cau pot tenir grans dimensions - que és normal quan es té el fòrum de grans dimensions i ara es multipliquen el seu contingut 52 vegades

Tenim memòria cau escopit a tantes taules, ja que està treballant molt més ràpid i la neteja és més segur (fa capaços de donar servidor de temps per descansar entre cada taula). Tot això és en el propòsit i ens vam anar a aquest punt per l'experiència amb els enfocaments anteriors. Així que ara és una solució madura.

A més, si no pateix amb la falta d'espai en disc dur, us recomanem activar la memòria cau dels hostes. Prendrà encara més espai, però no serà en alta definició a la base de dades i permetrà a la resposta immediata per als clients (sense consulta de bases de dades).

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Novembre 2009
    Missatges
    168

Com funciona la memòria cau de convidats? Actualment estic fent servir 3.3.3 amb algunes modificacions de codi per corregir els errors, i no ha actualitzat per al bé de l'estabilitat. Només per curiositat! Són pàgines completes a la memòria cau, o els arxius contenen simplement un diccionari de paraules i les seves traduccions per a la pàgina?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per moman View Post
    Com funciona la memòria cau de convidats? Actualment estic fent servir 3.3.3 amb algunes modificacions de codi per corregir els errors, i no ha actualitzat per al bé de l'estabilitat. Només per curiositat! Són pàgines completes a la memòria cau, o els arxius contenen simplement un diccionari de paraules i les seves traduccions per a la pàgina?
    Pàgines senceres en lloc en el disc dur i en directe a navegador com arxius HTML estàtics (després de comprovar el sistema li demana s'emmagatzema en memòria cau).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •