Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 11

Tema: Canvi de l'idioma en Opcions de Cerca però manté enllaç a la url després

Question Canvi de l'idioma en Opcions de Cerca però manté enllaç a la url després

En canviar l'idioma de fòrum en Opcions de Cerca a un altre idioma, direm aquest exemple:

Ara: Anglès
    Canviar de francès
    En tornar a Anglès

Quan es guarda, la URL del navegador segueix afegint l'antic lang = ca al final o la URL (o en aquest cas, aquí en el seu fòrum, que manté la següent: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

És això un error?

Per cert, per què és diferent aquí? Aquí tenim fòrum / fr i en el meu fòrum ens lang = ca al final de la URL?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    En canviar l'idioma de fòrum en Opcions de Cerca a un altre idioma, direm aquest exemple:

Ara: Anglès
    Canviar de francès
    En tornar a Anglès

Quan es guarda, la URL del navegador segueix afegint l'antic lang = ca al final o la URL (o en aquest cas, aquí en el seu fòrum, que manté la següent: http://www.vbenterprisetranslator.co.../fr/usercp.php

És això un error?

Per cert, per què és diferent aquí? Aquí tenim fòrum / fr i en el meu fòrum ens lang = ca al final de la URL?
    Vaig a veure què és cert, però amb les galetes - gràcies per avís.

Sobre la forma d'URL - anar a Admin CP -> vBET -> principal i veure el que ha establert per Enllaços de traducció de tipus

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Corregit - s'inclouran en el punt 3.1.3

Bé, jo encara troba aquest problema usant 3.2.2. Pel que prbably mantenir aquesta obert i no tancat ...

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Quote Iniciat per Cybershaolin View Post
    Bé, jo encara troba aquest problema usant 3.2.2. Pel que prbably mantenir aquesta obert i no tancat ...
    Ho sento, es va corregir i provat en el punt 3.1.3, potser corregit alguna cosa similar.

Si us plau, digues-me què veus aquest error al nostre servidor. Si no, si us plau PM me la URL del seu fòrum.
    Durar editat per vBET; 28-11-09 A 21:39.

No sembla estar bé aquí, però que utilitzi els enllaços Matías directoris aquí, així que no puc comparar, perquè per la meva part, jo faig servir el "language = ca" patró.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

I aquesta informació és molt útil per a nosaltres. Anem a provar sense necessitat de configuració està en el nostre servidor de proves.

També - recomanem canviar el seu patró a apropiat per consens SEO. Tingueu en compte que no ha d'utilitzar vBSEO - vBET ho suporta fins i tot per vBulletin crua enllaços (i en 3.3.0 donarà suport-lo també amb enllaços traducció per GRATIS SEO mod - Zoints SEO).
    Durar editat per vBET; 29-11-09 A 16:08.

Jo no ús Matías i la meva configuració en aquest sentit. Gràcies per trobar el temps per veure això.

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Naturalment. Un cop més et pot tenir bo SEO nexes de traducció (i.e. /en/) sense vBSEO, el vam fer configurable per deixar-te va fer la decisió

No el necessito. Això és per què jo no l'utilitza i la configuració de VBet plasma això. Això és per què jo ha reportat el problema reial amb "llengua=en" en aquesta rosca concreta.

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •