i em queden només dos correus electrònics. tot és bo, no puc reproduir la seva tema, així que crec que tot està bé.
i em queden només dos correus electrònics. tot és bo, no puc reproduir la seva tema, així que crec que tot està bé.
Un usuari acaba de publicar i tant jo com els meus assessors té la notificació dues vegades!, Això només ha passat des de la instal lació de VBET.
Vaig a afegir la seva correu electrònic al nostre fòrum en el que dóna la notificació, si et missatge vBulletin no li donarà la notificació del seu propi lloc, vaig a enviar un missatge i veure si li dóna un sol correu electrònic
Acaba de publicar i té sis notificacions .... hauria també!
pot ser que sigui alguna cosa a veure amb les etiquetes de codi?
ok em vaig adonar d'això. Pot explicar com afegir correu electrònic al fòrum? Vaig a tractar de reproduir en el meu fòrum de prova.
Ho vaig fer en primer missatge http://www.vbenterprisetranslator.co...289-post1.html
ok, gràcies per això. Ara vaig a tractar de reproduir aquest problema en el meu fòrum de prova i arreglar!
Gràcies, però pot ser alguna cosa a veure amb els meus etiquetes de codi o el meu botó html per ressaltar el codi.
Siéntase lliure per mirar a través de les plantilles / arxius que té accés a les dues
Només hi havia un missatge nou en aquest fòrum, però només una notificació, però no va fer ús d'etiquetes Converteix full d'ordenar i filtrar a HTML