Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 19

Tema: Wiki en temes de subdirectori

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Default Wiki en temes de subdirectori

Està bé, tinc un wiki en un subdirectori www.xxxxxxx.com / wiki, Els meus fòrums es troben en www.xxxxxxx.com / fòrums.

Estic tractant d'integrar la traducció al mediawiki que comparteix la meva informació d'inici de sessió amb el fòrum en l'actualitat.

Estic veient l'error de base de dades següents quan es prova:

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:16 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:20:17 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxx.com/wiki/?vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    Qualsevol idea d'on buscar? He llegit tots els suggeriments que han donat als altres pel que fa a la forma d'integrar. El problema és que jo simplement no tenen idea de quina és la solució que necessita.

Gràcies

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

es tracta d'un missatge d'error complet? si no, si us plau, enganxeu aquí una completa.

També pot optimitzar les taules de base de dades. per fer-ho només cal anar al teu Tauler de Admin-> MANTENIMENT-> reparar / optimitzar les taules-> chect tot> i feu clic a continuar

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Quote Iniciat per kamilkurczak View Post
    es tracta d'un missatge d'error complet? si no, si us plau, enganxeu aquí una completa.

També pot optimitzar les taules de base de dades. per fer-ho només cal anar al teu Tauler de Admin-> MANTENIMENT-> reparar / optimitzar les taules-> chect tot> i feu clic a continuar
    No diu que la taula està corrupta ... que diu no vàlida SQL. Molt probablement a causa d'algun problema amb la reescriptura de la subvenció dir wiki o una integració incompleta de la wiki.

Estic segur que em falta alguna cosa i a la recerca dels passos que necessito per aconseguir el meu integració.

M'estic posant cap error en el propi fòrum.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Hola? Això no pot ser tan difícil per a vostès de diagnosticar.
    Durar editat per Smaug; 07-10-10 A 00:12.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

La veritat és que és difícil de diagnosticar - no hi ha cap nombre d'error ni missatge d'error. És per això que Kamil preguntar-li què és comunicar l'error total o hi havia alguna cosa retirat d'allà.

Sense missatge d'error que estem cecs aquí ... Pots trobar més informació al respecte, en l'exemple en els registres?

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

També - segons tinc entès això només passa per al wiki. Per a les pàgines normals no. Esteu utilitzant el prefix de la taula?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Quote Iniciat per vBET View Post
    També - segons tinc entès això només passa per al wiki. Per a les pàgines normals no. Esteu utilitzant el prefix de la taula?
    SQL no vàlid és l'error.

Això és el que va arribar al correu electrònic, no tinc cap número d'error.

Code:
    Database error in vBulletin 3.8.3:

Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_it help, vbenterprisetranslator_cache_short_it cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;

MySQL Error   : 
    Error Number  : 
    Request Date  : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Error Date    : Tuesday, October 5th 2010 @ 11:11:36 PM
    Script        : http://www.xxxxxxxxxxxxxxxx.com/wiki/vbenterprisetranslator_front_controller.php?redirected=&vbet_outside=true&vbet_outside=true&language=it
    Referrer      : 
    IP Address    : xxxxxxxxxxxxxxxxx
    Username      : xxxxxxxxxxxxxx
    Classname     : vB_Database_MySQLi
    MySQL Version :
    Les taules wiki, totes comencen amb "mw_", tota la resta del lloc, sense prefix. Veig per sobre d'on es diu "fora = true" dues vegades. Vaig a mirar a la reescriu.

Sé que és un fet que la meva execució va ser més o menys una conjectura en el fet que les instruccions d'ús per a integrar la wiki. El que vull saber és el que els missatges dels seus s'aplica a mi. Fa mediawiki ús global completa? Realment no ho sé, com vaig a ser capaç de dir això?

Gràcies pel seu temps

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

26 hores cop **********

Hi ha una quota que pot pagar per les respostes de prioritat?

Gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Ho sento pel retard. No prenem pagaments de respostes prioritàries. Hem posat (jo i Kamil) en el fòrum dijous i divendres - simplement no saber qui es farà càrrec d'aquest tema. Puc afegir alguna qüestió de posar més llum, encara que Kamil que vaig prendre aquest cas ... Em sap greu. Ho farem millor la propera vegada. També esperem que amb molt de gust saber que començarem a buscar un empleat més d'atenció al client (aquest cap de setmana o la setmana que ve apareixerà publicitat)

Vostè sabrà que mod integrat utilitza global_complete perquè les pàgines no es traduiran. Enllaços amb el codi de treball de la llengua Wil, però la pàgina no es traduiran. Si això passa, si us plau, aplicar suggeriments de modificacions, que no és compatible amb global_complete. Això pot succeir només per als mods que genera és completament pròpies pàgines i ignorar l'arquitectura vBulletin.

Sobre tema MySQL - encara estem cecs. Vaig pensar que podria ser qüestió de prefix, però no ho està utilitzant per vBulletin. Sense informació addicional sobre el problema que no són capaços de dir el que és. Si us plau, poseu-vos en contacte amb suport per a MySQL i preguntar per què els seus missatges no tenen cap número d'error, ni descripció de l'error. També - verificar si els registres de MySQL? Potser hi haurà més sobre ell.

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    29

Quote Iniciat per vBET View Post

Vostè sabrà que mod integrat utilitza global_complete perquè les pàgines no es traduiran. Enllaços amb el codi de treball de la llengua Wil, però la pàgina no es traduiran. Si això passa, si us plau, aplicar suggeriments de modificacions, que no és compatible amb global_complete. Això pot succeir només per als mods que genera és completament pròpies pàgines i ignorar l'arquitectura vBulletin.
    OK, no és un mod per vBulletin, MediaWiki és independent. L'únic vincle amb el meu fòrum és aquest mod de vb.org:
    MediaWiki / vBulletin Single Sign-On - vBulletin.org Fòrum

Perquè jo estic fent servir aquest mod per "tancar" les sessions d'usuari, encara estic pensant si global completa està en ús i per tant segueix sent confusa en el fet que l'aplicació sigui correcta.

Sobre tema MySQL - encara estem cecs. Vaig pensar que podria ser qüestió de prefix, però no ho està utilitzant per vBulletin. Sense informació addicional sobre el problema que no són capaços de dir el que és. Si us plau, poseu-vos en contacte amb suport per a MySQL i preguntar per què els seus missatges no tenen cap número d'error, ni descripció de l'error. També - verificar si els registres de MySQL? Potser hi haurà més sobre ell.
    No hi ha cap error registrat per mysql, només verificats per l'obertura del registre d'errors que s'especifica en my.cnf.

És una afirmació vàlida.

Code:
    Invalid SQL:
    SELECT cache.originaltext as originaltext, cache.translated as translated FROM vbenterprisetranslator_cache_short_fr help, vbenterprisetranslator_cache_short_fr cache WHERE help.originaltext='Powered+by+MediaWiki' AND cache.serie=help.serie;
    La selecció és no. Fer aquestes taules i els camps es veu bé a vostè? On és aquest ésser anomenat de seleccionar?

Gràcies per la seva ajuda

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •