Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 3 de 3

Tema: Llenguatge dels usuaris configurar l'honor no

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Default Llenguatge dels usuaris configurar l'honor no

M'he registrat com a nou usuari i selecciona l'espanyol com a idioma de publicació de la meva, quan jo llavors registrat en el fòrum va ser en Anglès en lloc d'espanyol (i residir a Anglaterra pel que el meu navegador és l'anglès, però en la configuració de VBET he triat "usuari de confiança" ), ho he comprovat en els detalls Opcions de Cerca d'edició i l'idioma triat mostra espanyol?

Li pot aconsellar si us plau?

Salutacions,
    Simon

EDIT: la bandera de l'idioma (espanyol) no es pot seleccionar de manera que és honrat és només que no traduir la pàgina a l'espanyol!
    Durar editat per Simon Lloyd; 05-10-10 A 21:06.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

hola,
    La confiança de l'usuari opció per a la detecció d'idioma de Google. Google no se li pregunta sobre el llenguatge en absolut, la configuració de l'usuari s'utilitzen. confiem que l'usuari que el missatge que ell va escriure, en el seu llenguatge, que es va posar. És només per als missatges escrits per aquest usuari.
    L'idioma de fòrum sempre serà tal que hagi triat. (Per exemple, "Anglès")

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

vBET Redirigirà a altra llengua específica quan poses opció especial dins Misc secció anomenada Redirigir al llenguatge de l'usuari. Encara per favor nota que vBET redirigeix segons paràmetres de navegador (enviar encapçalaments) no segons paràmetre d'usuari. Això és prou perquè quan tens usuari real que parla espanyol llavors tindrà paràmetres espanyols en el seu navegador - així que vBET serà capaç de redirigir-li fins i tot quan és un hoste. També redirigir segons informació de navegador és molt més ràpid – el podem fer dins ham molt primer. Per ser capaç de redirigir segons l'usuari que posa hem d'esperar fins que ell registres dins. I llavors podem redirigir després que vBulletin tec des de base de dades detalls seus. Estratègia tan reial és més ràpida, feines també per a hostes i de debò usuaris (no tastar relacions) és prou Només ha de provar canviant la configuració d'idioma del navegador, el navegador de reiniciar (redirecció és només per a la primera sol licitud a la sessió, de manera que permet a l'usuari canviar més endavant) i les galetes de vegades clar (si el navegador durà a terme la sessió després de reiniciar).

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •