Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 1 de 2 12 PassatLast
Resultats 1 a 10 de 17

Tema: Registre de problemes

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2010
    Missatges
    29

Default Registre de problemes

Quan el soci no registrat vol registrar un nou compte que es falla la base de dades després de presentar totes les taules al final. No es pot registrar un compte nou? Necessito la seva ajuda immediata.

No vàlid SQL:
    INSERT INTO usuaris
    (Opcions, parentemail, correu electrònic, nom d'usuari, la sal, passworddate, contrasenya, usergroupid, Languages, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, aniversaris, Timezoneoffset, **** vestit, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisited, lastactivity, autosubscribe, showvbcode , threadedmode, reputationlevelid, la reputació, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    VALORS
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** com', 'kardelenksk22', '\\ \\ w (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ ", FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709, 3, 12, 'Yeni Junior', 0, 0, '1985-04-26 ', '04-26-1985', '2 ', '88 .242.91.77', 'tr','' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

Error MySQL: 'vbet_def_lang columna de desconegut a' llista de camps "
    Nombre d'error: 1054
    Data de sol.licitud: dimarts, octubre 5, 2010 @ 09:47:35 PM
    Error Data: dimarts, octubre 5, 2010 @ 09:47:35 PM
    Guió: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Referent: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Adreça IP: 88.242.91.77
    Nom d'usuari: kardelenksk22
    Nom de la classe: vB_Database
    MySQL Version:
    Durar editat per beaconsfield; 05-10-10 A 20:06.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Quan s'utilitza el meu. Htaccess regles de reescriptura es va canviar la paraula forumz de la carpeta del fòrum?

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2010
    Missatges
    29

No, no ho va fer. Jo no faig servir la carpeta fòrum. Què he de fer?
    Durar editat per beaconsfield; 05-10-10 A 21:15.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Que. Htaccess té la carpeta d'extensió, si el fòrum és així www.mysite.com / fòrum a continuació, canviar el forumz al fòrum i vostè ha de ser bo (Per cert, només m'acabo de comprar i instal lar aquesta avui en dia)

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2010
    Missatges
    29

El meu és www.mydomain.com

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Llavors jo seria endevinar, però que no podia fer res pitjor que your.htacces canvi de la qual s'ha copiat de la meva solució a aquest i veure com es van
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    si això no funciona configurar el seu reescriure de nou a la forma en què va ser abans que va canviar avui i esperar que algú d'aquí per posar-se en contacte amb vostè, si més no serà capaç d'utilitzar el seu fòrum

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2010
    Missatges
    29

Gràcies per la seva ajuda però no resol el meu problema de base de dades. El problema és que no es pot registrar un nou compte. A causa de la taula per defecte el llenguatge no és coneguda. Alguna idea?

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

canviar l'idioma predeterminat en el Panell de Admin> VBET> PRINCIPAL idioma per defecte>

Llavors, perquè vegis al teu fòrum www.mydomain.com/en/ en si l'idioma per defecte és l'anglès.

Això és el millor que puc fer que el meu mod i la seva no im no codificador - ho sento!

Membre Junior
    Data d'ingrés
    Octubre 2010
    Missatges
    29

De tota manera gràcies. Vaig a esperar la resposta de Michal.

vBulletin Empresa Traductor (VBET) Personal
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    1,000

Hola
    Era en el vostre lloc i jo no poden trobar banderes. t'és segur que et va importar un vBET fitxer product.xml des de que no volen pujarcarpeta admincp-> productes i complements-> Afegeix / Importar Producte?

Pàgina 1 de 2 12 PassatLast

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •