Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12
Resultats 11 a 14 de 14

Tema: Els usuaris publicar en diferents idiomes

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Gràcies per respondre i explicar, et llançarà una versió actualitzada abans que s'ocupa de la vBSEO i mapa de forma automàtica?

Si he de mostrar les banderes per obtenir la indexació de Google Puc tenir el canvi automàtic d'idioma?

Per la meva BBCode costum que he hagut de afegir als arxius PHP sota el BBCode codi de la meva versió juntament amb l'arxiu addicional per al codi de mirar cap enrere en el que encara conserva les etiquetes Si la seva cançó ... etc això és un fil de la mostra Canvi d'impressió de codi VBA amb la pàgina seleccionada Penses hi hi hauria problemes utilitzant vbet en el meu lloc?

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No anem a llançar la versió VBET que les coques es preocupen per Matías i la integració de mapa de forma automàtica. Això no és possible, perquè els mods no permet que (no tenen cap ganxo). És per això que la integració requereix de canvis senzills en codi - es descriu molt bé en l'arxiu readme a trobar reemplaçament nivell - per la qual cosa és enought saber com utilitzar l'editor de text bo fet.

No ha de tenir banderes de Google, si s'integren amb generador de mapa. No obstant això s'aconsella que les banderes inclòs (ja descrit per què). Opcions per a la gestió de les banderes i la reorientació se separen. Pel que pot tenir en qualsevol sonfiguration conjunt que desitgi. Es menes que es pot tenir banderes i redirecció automàtica basada en la configuració d'idioma broswer

Si la seva marca especial (com he escrit, d'acord amb l'arquitectura vBulletin BBCode estan registrats per les bones vBulletin especials, o també per Admin CP - i jo encara no estic segur es fa d'aquesta manera) s'utilitza només a l'interior de bbocde CODI després veig no hi ha problema - el contingut del Codi, bbodes PHP i HTML no es tradueixen vBET el fa en propòsit - hi ha cap sentit per traduir el codi i ell només trencarien el contingut d'aquells bbcodes.

Membre Sènior
    Data d'ingrés
    Setembre 2010
    Missatges
    256

Ok Una última pregunta: Si compro i em trenca el BBCode personalitzat (que és una de les més característiques del meu lloc) puc desinstal lar i obtenir un reemborsament dins de diguem 10 dies?

Ara mateix tinc traductor Google (que és el nucli de la seva mod) que es tradueix tot (excepte Facebook) incloent el codi BBCode, si el mod funciona com està previst, sense traduir BBCode m'encantaria mantenir-lo.

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Si apareix que vBET tradueix contingut de CODI bbcode en el vostre fòrum això serà considerat com l'insecte i nosaltres treballaran per corregir-lo. No donem reemborsament a causa d'insecte, nosaltres just correcte el

Així que si és com vostè la descriu, i la seva marca especial que s'utilitza només a l'interior de BBCode codi llavors vostè pot relaxar-se i estar tranquil al respecte. Vostè pot escriure alguns missatges de prova en el nostre fòrum perquè es vegi que el contingut de BBCode codi no és traduït per VBET (i el text que l'envolta és). Veure aquí:
    Code:
    This is inside code bbcode and will not be translated if you click any flag. Because of that no text inside of [such]brackets will be changed[/such]

Pàgina 2 de 2 FirstPrimer 12

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •