Important: Aquesta pàgina està utilitzant galetes (cookies). Utilitzant aquesta pàgina web sense apagar galetes dins navegador, significa que acordes per utilitzar-lo.
Comprar ara! Característiques Descàrregues

Guanya amb nosaltres!

Si t'agradaria començar guanyant diners amb vBET uneix a Afiliar Programa.
Resultats 1 a 9 de 9

Tema: VBET no és bo? és correcte ...

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    20

Unhappy VBET no és bo? és correcte ...

Hola cada un ...

primer que sento molt per crear aquest fil.

Estic utilitzant VBET com a versió gratuïta de últims 6 mesos.
    en actualitzar vBulletin de vb3.x a vb4.0.6 amb vBSEO 3.5.2 després d'això el VBET 2.4.3 no funciona correctament.
    per donar suport a feia un fil sobre vbet lloc com el nom "" paraula "af" en mig d'URL "" que URL és: http://www.vbenterprisetranslator.co...-mid-urls.html
    el fil del que s'ha fet en 2010.08.26 per a la solució i avui és 2010.09.15, però el meu problema segueix sense resoldre, així com equip de suport VBET es va aturar per a mi després de la poca ajuda.

i també estic fent servir la nova Regla o assegut de Matías en el següent fil:
    vBSEO 03/05 Release Candidate 1 ja és aquí! - VBulletin SEO Forums

en aquest tema he utilitzat els fòrums / (o un altre nom de la carpeta) VB4 regla instal lar i estar així després d'aquest VBET assegut no funciona correctament amb vBSEO 3.5.2 amb noves regles i s'asseu.

i el doble de temps elimina la VBET del meu fòrum i tornar a instal lar amb sala d'estar fresca però no funciona.
    Seguí les instruccions que s'ofereixen tot per VBET però encara no funciona i he posat tota la instrucció que he seguit a continuació com en un tema:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4774

però encara no funciona i encara no la resposta de l'equip de VBET.
    m'he perdut un munt de membres i el trànsit dels motors de cerca.

el meu fòrum link:
    http://www.newsoftworld.com/forum/
    enllaç traduït:
    http://www.newsoftworld.com/forum/af/

de manera que per què crec aquest fil per a tots els que utilitzeu les noves normes de Matías i seure com per a la solució.

Realment ho sento per la meva Anglès feble.

gràcies
    Durar editat per newsoftw; 15-09-10 A 19:18.

Crec que aquest fòrum és només per a la versió de pagament, només amb VBET (versió de pagament, és clar), ja que pocs dies un anar i el resultat prou bo, no hi ha dubte sobre el concepte de producte i el suport, tot és gran

Michał Podbielski (VBET Personal) vBET's Avatar
    Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Hola. Si us plau, utilitzeu fòrum adequat per als missatges de la dreta - fil de traslladar-se a la secció sobre la versió lliure.

Tingueu en compte que no van deixar de donar suport a vostè. Vull demanar disculpes - No sé com et perdis l'última 2 missatges. Vaig lluitar aquesta qüestió es va resoldre i vBulletin no em mostra un nou missatge (sense fons groc), així que només per casualitat t'ho perdis. Dues vegades ... Kamil i està de vacances ara. Així que si us plau prengui les meves disculpes. Vaig a llegir tota la història una altra vegada i li donarà resposta en l'actualitat.

Nosaltres ens encarreguem de tots els nostres usuaris - a la versió de pagament i gratuïts. Per descomptat, la versió de pagament té prioritat, però lliure també és suportat
    Durar editat per vBET; 16-09-10 A 14:30.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    20

gràcies per respondre, senyor.

sí, i el vostre dret que estava posat aquest tema en la secció equivocada, a causa de si després d'aquest fil a la secció de la versió lliure del que l'equip VBET encara no s'assemblen guitza versió lliure no és la primera prioritat per al control com pel suport i per tant, pel fet que públic aquesta fil a l'àrea seleccionada per al control com pel suport que l'equip no guitza VBET em va recolzar des de la setmana passada o més.

així que em sento molt això si la seva ment i que em disculpo per això.

Una vegada més estic molt gràcies pel Sr VBET per ajudar.

Gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Entenc. No appologise - Jo era el que perdi el seu missatge anterior pel que li appologise. La qüestió està en acció ara mateix, de manera que espero que resoldrà això aviat

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    20

gràcies per gran ajuda.

He trobat la millor solució és que em va treure el VBET del meu fòrum i ara la càrrega del servidor i l'error de base de dades tant es resolen guitza quan un cos obert hauràs d'accedir a traduir del meu fòrum perquè prengui molt de temps no s'obre i quan el vincle és pel que no mostren els estils a les pàgines traduïdes.

de manera que ara només em fins a com deixar d'enllaços google redirecció vol dir quan vaig treure el google VBET segueix recerca de vincles traduït del meu fòrum.

Bé, jo estic molt agraït que m'ajuden en aquest tema.

gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

Només s'ha d'utilitzar en reditect. Htaccess de totes les pàgines amb codi d'idioma a la pàgina sense.

Tal com jo entenc que no hem de treballar més en la seva 2a edició amb els estils.

Prohibit
    Data d'ingrés
    Maig 2010
    Missatges
    20

gràcies per respondre, senyor.

No understtand "Només s'ha d'utilitzar en reditect. Htaccess de totes les pàgines amb codi d'idioma a la pàgina sense ella"

i també el tema d'estils causa de vaig treure el VBET i després de l'eliminació de VBET al mapa del lloc mcloud de treball inicial.

gràcies

Data d'ingrés
    Octubre 2009
    Missatges
    3,037

No entenc la seva frase sobre sitemap.

Regla de redirigir totes les pàgines traduïdes no tradueix una:
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ $2 [L,QSA]
    Si us plau, adoptin al seu cas particular, i prova d'això.

Etiquetes per aquest tema

Permisos

• Vostè no pot crear nous temes
  • Vostè no pot enviar respostes
  • Vostè no pot Arxius adjunts
  • Vostè no pot editar els teus missatges
  •