PDA

Veure la Versió Completa: Resolt estrany personatge a la url



magmf
09-05-10, 23:05
tinc algunes adreces que estan mostrant amb l'exemple de personatges estranys



ha de ser



Com puc solucionar aquest problema?

vBET
10-05-10, 21:07
Si us plau, mostreu-me URL a la pàgina on puc veure aquesta estranya URL generada. També si us plau, em PM alguns detalls del compte de prova, perquè veig que el seu protegit.

magmf
10-05-10, 21:11
VBET,

per donar-li una forma fàcil d'entendre ... acaba d'executar meu lloc web amb rus

under-linux.org/ru /

vostè serà capaç de veure la URL que estic parlant ... en el seu fòrum això no està succeint ...

vBET
10-05-10, 21:18
Sí que ho veig. Tenim la primera emissió el moment. Si us plau:
- Si el fòrum està en utf-8 si us plau assegureu-vos que la codificació és en minúscules.
- Assegureu-vos que permet mantenir els caràcters en la URL no és l'anglès.

No tenen altres suggeriments - si aquest no si us plau els detalls PM accés a Admin CP, FTP i CP mcloud - Vaig a revisar i corregir que en el lloc.

magmf
10-05-10, 21:20
el meu fòrum està en la norma ISO-8859-1 hi ha alguna manera de resoldre això d'una utf-8 no del fòrum?

vBET
11-05-10, 20:07
el meu fòrum està en la norma ISO-8859-1 hi ha alguna manera de resoldre això d'una utf-8 no del fòrum?

PER SUPOSAT! VBET no completament compatible amb UTF-8 fòrums:) La pista estava amb 'SI':)

I què amb la configuració de Matías per mantenir? Això és part important de la integració Matías:


(Obligatori) Seleccionar l'opció Configuració General-> caràcter de reemplaçament-> "Canviar per a no-Anglès caràcters en les adreces URL?" a "mantenir als no-Anglès caràcters en les adreces URL"


És com ha de ser?

I una vegada més - si està bé, si us plau, em PM accedir als detalls i no veig voluntat i corregir en el lloc.

magmf
11-05-10, 21:49
és mantenir als no-Anglès caràcters a l'URL de

magmf
11-05-10, 22:29
VBET, estava llegint vBSEO fòrum i crec que aquest problema és UTF-8 de compatibilitat pel que probablement he de convertir el meu fòrum per UTF-8.

Et deixaré saber d'una vegada convertits.

Gràcies,

vBET
12-05-10, 17:54
NO és necessari per convertir el fòrum en UTF-8. No per VBET. No suport als fòrums utf i la majoria dels nostres clients tals. Si us plau, Envieu les dades d'accés i vaig a veure el que està passant allà.

magmf
12-05-10, 18:00
VBET,

No et puc donar accés al sistema ... però vostè em pot mostrar un ISO-8859-1 Fòrum de urls que Rússia no es codifiquen si vostè em punt únic que puc confirmar que es tracta no relacionats amb codificació UTF-8 ..

També et vaig veure discutint sobre aquest tema en el fòrum vBSEO
http://www.vbseo.com/f9/utf-8-thank-you-your-help-31270/

una és per això que crec que això està relacionat

vBET
12-05-10, 18:15
L'enllaç que li va donar no és la nostra discussió.

Vostè va preguntar per exemple el fòrum. Aquí és el del meu no UTF-8 fòrums (que treballa amb vB3.8): NO utf-8 el fòrum amb el suport de VBET (http://www.forum.simple-nlp.pl/)

No et puc donar als nostres clients les adreces URL - potser algú l'hi donarà a tu mateix a vostè, o vostè trobarà alguns clients URL ja publicats en el fòrum (es pot comprovar fàcilment codificació original en la producció de html per a la pàgina de nota traduïda).

Tenim també la prova en el fòrum en vB4.0 no utf-8, però no li pot donar direcció a les instàncies de la nostra prova (limitat pel VB i llicències de Matías). És per això que estic segur que no és una cosa que l'obligarà a canviar la codificació ... Entenc els seus problemes de seguretat - Té casos de prova amb el mateix comportament, o pot crear una còpia i ens donarà accés no? No puc evitar més ara - aquest problema s'observa per primera vegada. Això també és per això que crec que és un problema de configuració.

magmf
13-05-10, 05:36
Estic usant vBSEO 05/03 GOLD i vBulletin 4.3 d'seu entorn de prova s'utilitza aquesta versió?

vBET
13-05-10, 18:10
El nostre actual (en aquest moment) d'entorn de prova per vBET4.x:
- VB: 4.0.3 (Publishing Suite)
- Codificació: ISO-8859-1
- VBET: 4.2.2
- Matías: 3.5.0 RC2

magmf
15-05-10, 22:14
Hey VBET vaig fixar fòrum després de la conversió a UTF-8:) gràcies per la vostra ajuda

vBET
20-05-10, 17:16
Molt bo escoltar:) No obstant això la conversió no era necessari - VBET no dóna suport als fòrums utf8 en el 100%, però entenc que no va ser capaç de fer-nos veure el que estava passant al seu servidor.

De tota manera - en utf-8 el fòrum de treball més ràpid, ja no hi haurà conversió entre codificacions de cada traducció:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET Translator 4.10.1