BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 17

Thread: Registrasie Probleem

Default Registrasie Probleem

Wanneer ongeregistreerde lid wil 'n nuwe rekening te registreer, kry hy databasis mislukking na die indien van al die tafels aan die einde. Niemand kan 'n nuwe rekening te registreer nou? Ek moet jou onmiddellike hulp.

Ongeldige SQL:
    INSERT INTO gebruiker
    (Opsies, parentemail, e-pos, gebruikersnaam, sout, passworddate, wagwoord, usergroupid, languageid, usertitle, customtitle, showbirthday, birthday_search, verjaarsdag, Time Zone Offset, **** rok, vbet_def_lang, displaygroupid, joindate, lastvisit, lastactivity, autosubscribe, showvbcode threadedmode, reputationlevelid, reputasie, pmpopup, maxposts, daysprune, startofweek)
    WAARDES
    (11537751,'', 'kardelen_ksk22 ********** com "," kardelenksk22', '\\ \\ W (y4I5Tv.7} <98ky5Uwe, B = |) CFX \\ "", FROM_UNIXTIME (1286304455) , '55e50d487aa19ca1367c67c5d0f31709 ', 3, 12,' Yeni Üye ', 0, 0, '1985-04-26', '04-26-1985 ', '2', '88 .242.91.77 ', "tr",'' , 1286304455, 1286304455, 1286304455, -1, 1, 0, 5, 10, 1, -1, 0, -1);

MySQL Fout: Unknown kolom "vbet_def_lang" in 'field list'
    Fout Nommer: 1054
    Versoek Datum: Dinsdag, 5de Oktober 2010 @ 21:47:35
    Fout Datum: Dinsdag, 5de Oktober 2010 @ 21:47:35
    Scenario: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    Refereerder: http://www.mydomain.com/register.php?do=addmember
    IP Address: 88.242.91.77
    Gebruikernaam: kardelenksk22
    Class Name: vB_Database
    MySQL Version:
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 05-10-10 op 20:06.

Senior Member

As jy my htaccess herskryf. Reëls het, het jy die woord forumz vir jou forum gids?

Nee, ek het nie. Ek gebruik nie die forum gids. Wat moet ek doen?
    Laaste geredigeer deur beaconsfield; 05-10-10 op 21:15.

Senior Member

Dat htaccess het my gids uitbreiding, indien jou forum soos hierdie www.mysite.com / forum verander dan die forumz forum en jy moet goed wees (Btw ek net gekoop en vandag geïnstalleer)

Senior Member

Dan sou ek raai maar wat jy kan doen nie erger as die verandering your.htacces van die een wat jy gekopieer het van my oplossing aan hierdie en sien hoe jy gaan
    Code:
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/ [L,QSA]
    RewriteRule ^/?(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/$2 [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_URI} !(admincp/|modcp/|vbseo_sitemap/|cron)
    RewriteRule ^((archive/)?(.*\.php(/.*)?))$ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]

RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !^(admincp|modcp|clientscript|cpstyles|images)/
    RewriteRule $ vbenterprisetranslator_seo.php [L,QSA]
    As dit nie werk Stel jou herskryf terug na hoe dit was nog voordat jy dit vandag verander en wag vir iemand om van hier te kry in kontak met jou, ten minste het hulle in staat sal wees om om jou forum te gebruik

Dankie vir jou hulp, maar dit is nie my databasis probleem op te los. Die probleem is dat niemand kan nou 'n nuwe rekening te registreer. As gevolg van die standaard taal tafel is nie bekend nie. Enige idee?

Senior Member

verander die verstek taal in jou admincp> vbet> MAIN> standaard taal

Dan vir jou om te sien jou forum www.mydomain.com/en/ en as jou verstek taal is Engels.

Dis die beste wat ek kan doen as sy nie my mod en im geen kodeerder - jammer!

In elk geval dankie jy. Ek sal wag Migal se antwoord.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

hallo
    Ek was op jou site en ek kan nie vlae vind. Is jy seker dat jy ingevoerde 'n vBET product.xml lêer van doen-nie-uploadgids deur admincp-> produkte en plugins-> Voeg by / invoer produk?

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •