BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Die mobiele toestel Styl Opdrag, en verskillende style wat gebruik word deur verskillende gebruikers

Default Die mobiele toestel Styl Opdrag, en verskillende style wat gebruik word deur verskillende gebruikers

Dit is eintlik oor die verskillende styl wat gebruik word deur verskillende gebruikers, so as 'n styl wat gestoor word in vbet volledige dossier kas vir gaste (byvoorbeeld groen styl), en ander gebruikers van die forum oop met' n ander styl as die standaard (byvoorbeeld blou styl), die tweede gebruikers sal nog steeds die eerste persoon styl geberg in die styl (die groen styl, nie die blou styl)

Daar is een van die mees gewilde mod in vb.org Mobile Device Styl Opdrag

haar autodetect as gebruiker met selfoon (nie PC) vir die gebruik van Mobile super ligte vel / styl, Nie met standaard

sy nie werk nie aangesien die gebruik van vbet Volledige Lêer Cache vir gaste, want die styl wat in die lêers gestoor standaard styl, sodat die gebruiker selfoon bel die opening van die styl in die lêers gestoor te gebruik, is dit gewoonlik die standaard styl (vir PC styl)

dat mod om weer te werk toe ek afskakel vbet Volledige die inhoud van die cache vir gaste, verwyder die Chace, en chmod 755 weer die vbet_guestcache gids

Ek is nog steeds probeer dat die mod (of 'n ander styl wat gebruik word deur verskillende gebruikers) werk nie, maar' n volle Chace te werk, so miskien gestoorde lêers Chace deur styl maak ook slegs gebruik deur die gebruiker met dieselfde styl

Indien nog nie moeilik om te verstaan laat my asseblief weet, sal ek probeer maak dit duidelik

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Let asseblief daarop dat in die laaste uitgawe vBET appropriatelly werk met diffetenr style aind Guest Cache. Guest Cache voeg styl ID naam ant dit is hoe ons toelaat dat gaste style te verander, selfs wanneer Guest Cache is aangeskakel te dien.

So asseblief eers check doen jy laaste vBET vrylating geïnstalleer.

Indien ja dan maak asseblief seker dat jou plugin sal werk voordat vBET bepaal watter Guest Cache lêer moet gebruik word. Dit is al wat nodig is - jou mod veranderinge styl id en Thich verandering moet gedoen word voordat vBET tjeks nie. vBET gebruik styleid Guest Cache lêer in haak vas te stel global_start

hi Michał

- Ek nagegaan in admincp -> Product -> dit is vBET 3.3.6 sodat sy die jongste

- Hier is 'n paar voorbeeld in die vbetchace, is reeds vervat styl-ID?
    _showthread_php_t_8458210.html
    _showthread_php_t_8808510.html
    _showthread_php_t_8811110.zip
    _showthread_php_t_1989110.zip

- Michał kan jy my vertel wat presies plugin dat die volle Chace lêer te skep en te lees, ek sal voorwaardelike kode skryf vir die mod in plugin styl uit te sluit van die gebruik van die volle Chace lêer. Byvoorbeeld, as die gebruiker wat die gebruik van styl ID no.1 hy / sy met behulp van die volle Chace, maar as die gebruik van styl ID no.2 hy / sy nie die gebruik van die volle Chace

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Guest kas kode is opgeneem in die lêer / Includes / vbenterprisetranslator_finctions_guestcache.php en funksie vbet_getGuestCacheFile bepaal die kas lêer naam. Soos jy kan sien - styl ID is aan die einde van die lêernaam gebruik en dit is gelees uit
    Code:
    $vbulletin->userinfo['styleid']
    Volledige lêer kas word gelees deur vBET in haak global_start en in die haak geskryf global_complete of global_shutdown.

Ok Ek het al hierdie mod werk of vir ander style wat jy wil uitsluit vbet, dont weet of ander mense kry om hierdie probleem, maar indien ja jy kan met behulp van hierdie oplossing te

Gaan na admincp -> proppe & Produkte -> Inprop Bestuurder

Soek hierdie 3 plugins
    vB Enterprise Translator
    Skryf gas kas
    vB Enterprise Translator - Vlae

oop en draai hulle kode inhoud met hierdie as voorwaardelike

indien (STYLEID! = 10)
    "
    / / Die kode inhoud
    }

verander 10 met jou eie styl ID-nommer wat wil uit die gebruik van vBET en nie met die volle Chace, byvoorbeeld hierdie styl te sluit: Mobile super ligte vel / styl dat die gebruik van Mobile Device Styl Opdrag Soos ek nou gebruik

NB. Om te weet wat is jou styl-ID-nommer, gaan na phpMyAdmin -> gaan na Table: Style -> Jy kan die nommer sien in styleid kolom
    Laaste geredigeer deur basketmen; 14-09-10 op 13:51.

Senior Member

Ek het net die mobiele toestel styl unistalled, ek verloor het oor die ** 'n dag inkomste, maar ek het nie die tyd om te speel en ek gaan nie' n man 10 **** per uur te betaal om dit te doen.

Dis hoekom ek "klaar" produkte te koop, ek wil nie 'n beta tester vir enigiemand te wees.

Jou doen 'n goeie werk in die deel en ek waardeer dit hoogs.

Cheers mate ...

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •