Ek het dieselfde probleem.
Ek gebruik Vbseo 3.5.2 en Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sitemap Generator is nie werk nie. Dit begin en nog nie voltooi nie.
Ek het dieselfde probleem.
Ek gebruik Vbseo 3.5.2 en Sitemap Generator 2.6 beta 2
Sitemap Generator is nie werk nie. Dit begin en nog nie voltooi nie.
Is dit 'n draad skakels? As jy baie skakels en sitemap generasie neem lank kan dit nie genoeg tyd om te voltooi. Maak asseblief seker maak dit bly wanneer jy dit weer aktiveer. Indien ja, en sal in 2 of meer versoeke voltooi, dan moet jy oorweeg om meer tyd te gee vir evaluering.
Indien nie - maak asseblief seker dat die kode veranderinge toepaslik is.
Ek het die "VBSEO Sitemap Generator goud v3.0". Daar is geen kode soos wat jy genoem het op die voorblad in sy vbseo_sitemap.php lêer het.
Daar is 'n paar kode soos hierdie:vbseo_log_entry ("[show thread] forum_id: $ forumid, thread_id: $ threadrow [threadid], die totale poste: $ totalposts, bladsye: $ totalpages, sienings: $ threadrow [views] $ voor");
Moet ek die kode op die voorblad naby die kode voeg, asseblief?$ Addons = preg_split ('# [\\ r \\ n ]+#', $ vboptions ["vbseo_sm_addons"]);
vbseo_set_sitemap_type ("addon ');
foreach ($ addons as $ addon)
as ($ addon & & file_exists (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON $ addon.))
"
vbseo_log_entry ("[addon module] $ addon", true);
include (VBSEO_DAT_FOLDER_ADDON $ addon.)
}
vbseo_flush_index ();
vbseo_clean_progress ();
if ($ vboptions ["vbseo_sm_ping '])
"
vbseo_sitemap_ping ();
}
vbseo_log_entry ("sitemap geskep <a href="index.php"> Klik hier </ a> om terug te keer.", true);
Ek het net 'n e-pos te kontak by vbent *** slator.com hieroor. Dankie!
Hallo,
die oplossing vir 3,0 weergawe van Sitemap Generator is ok, maar goud uitgawe - nie getoets.
Ek sal dit check
Enige ontwikkelinge, asseblief?
ok ek sal dit check vir jou
Dieselfde met my. Die kragopwekker begin en kom met
in die baie dieselfde oomblik het ek op die knoppie (so ek dink die eggo resultaat met 372 sekondes het beslis verkeerd) - en dan is dit sterf. Nr xml is geskep, nie pings, niks. php_value max_execution_time is ingestel na 540."[ARTIKEL BEGIN] show thread [18,484.1 Kb MEM gebruik] [372.670 s (372.670 s)]"
En by the way: Ek het die vbseo ondersteuning vir hierdie gekontak. Hulle het gereageer met hierdie:
Klink soos vBET en vbSEO sou 'n paar verskille ..Originally Posted by vbseo Support