BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 3 van 3

Thread: Installasie probleem met vbseo

Default Installasie probleem met vbseo

1. Vbseo 3.2.0 is met behulp van, ek kan nie vind hierdie kode aan die binnekant van die functions_vbseo_createurl.php lêer soos die opdrag in readme.html:

$ Vbseo_gcache_thread ['seotitle "] = vbseo_filter_replace_text ($ TTL);

Ek het al soek binnekant van alle vbseo lêers ook maar nog steeds cant vind dit

Please help, laat my weet as jy nodig het om my FTP-en ander besonderhede

2. Is daar nog geen oplossing vir nog sodat ons nie nodig om om te draai af "die" Meta Keywords se inhoud vervang? " vir standaard taal soos voor die gebruik van vBET? Soos die gebruik van voorwaardelike miskien in die vBSEO lêers

Ouens kan ek Kry steun hier regtig hulp nodig hier

Ek het reeds gekoop vbet meer as 24 uur 'n gaan maar nog steeds nie kan installeer dit as gevolg van bogenoemde probleem

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Hi.

1. Werk jou vBSEO. Jy is die gebruik van ou weergawe.

Met jou weergawe wat jy kan nog steeds gebruik vBET, maar dit sal nie geïntegreer word met vBSEO so links word nie vertaal nie. Alle ander vBET funksionaliteite sal fyn werk.
    Jy kan ook kyk jouself vir kode wat verantwoordelik is in hierdie ou vBSEO weergawe vir die kry van draad titels en vervang dit appropriatelly as jy nie wil hê dat vBSEO werk. As wenk wat ek kan sê om te kyk waar gebruik funksie vbseo_thread_seotitle. Let asseblief daarop dat ouer vBET weergawes is besig met vBSEO 3.2.x (as ek onthou ons forum is besig met 3.2.2) en integrasie proses was anders, maar op hierdie oomblik sal dit nie werk nie, so ek kan nie vir julle ou instruksies integrasie. vBSEO verander sy kode en ook vBET het, sodat integrasie moes ook verander word.
    Ek het net nagegaan en in vBSEO 3.2.2 kode kan jy:
    Code:
    $vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
    Sodat jy net te oud - nie ondersteun weergawe. Gaan soos volg te werk, of gebruik vBET sonder skakels vertaling (nie die beste vir jou SEO), of die kode wat verander moet word en verander dit.

2. Op die oomblik is hierdie opsie afgeskakel. Neem asseblief kennis dat dit nie sal 'n invloed hê op jou SEO, omdat soek enjins eenvoudig sleutelwoorde metatag ignoreer en gebruik die werklike inhoud van die bladsy vir die indekseer.
    Laaste geredigeer deur vBET; 02-09-10 op 22:45.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •