Hi.
1. Werk jou vBSEO. Jy is die gebruik van ou weergawe.
Met jou weergawe wat jy kan nog steeds gebruik vBET, maar dit sal nie geïntegreer word met vBSEO so links word nie vertaal nie. Alle ander vBET funksionaliteite sal fyn werk.
Jy kan ook kyk jouself vir kode wat verantwoordelik is in hierdie ou vBSEO weergawe vir die kry van draad titels en vervang dit appropriatelly as jy nie wil hê dat vBSEO werk. As wenk wat ek kan sê om te kyk waar gebruik funksie vbseo_thread_seotitle. Let asseblief daarop dat ouer vBET weergawes is besig met vBSEO 3.2.x (as ek onthou ons forum is besig met 3.2.2) en integrasie proses was anders, maar op hierdie oomblik sal dit nie werk nie, so ek kan nie vir julle ou instruksies integrasie. vBSEO verander sy kode en ook vBET het, sodat integrasie moes ook verander word.
Ek het net nagegaan en in vBSEO 3.2.2 kode kan jy:
Code:
$vbseo_gcache_thread['seotitle'] = vbseo_filter_replace_text ($ttl);
Sodat jy net te oud - nie ondersteun weergawe. Gaan soos volg te werk, of gebruik vBET sonder skakels vertaling (nie die beste vir jou SEO), of die kode wat verander moet word en verander dit.
2. Op die oomblik is hierdie opsie afgeskakel. Neem asseblief kennis dat dit nie sal 'n invloed hê op jou SEO, omdat soek enjins eenvoudig sleutelwoorde metatag ignoreer en gebruik die werklike inhoud van die bladsy vir die indekseer.