BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 4 van 4

Thread: Vra hulp vir standaard taal

  1. #1

    Question Vra hulp vir standaard taal

    Baie mooi produk. Dankie weer vir die hack.

    Sou ek hulp nodig het of 'n versoek om te doen. Vir nuwe gebruikers op die forum, dit is OK omdat hulle 'n gebied om hul standaard taal te kies, maar vir alle bestaande gebruikers, daar is geen waarde stel, is dit net plaas "nie". Kan jy my 'n soektog uit te voer om outomaties' n standaard taal in plaas van "nie" (in my geval is dit die Franse vir die standaard waarde)? Dit is, want selfs as jy 'n draad op die forum vertel aan die gebruikers te gaan om hul inligting te verander, baie van hulle sal nie daardie draad gelees.

    Dit sal lekker wees as ek nie kan verander dit outomaties vir my bestaande gebruikers.

    Dankie.

  2. #2
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Jy hoef nie verstektaal vir jou gebruikers te stel nie. As geen verstektaal gestel is nie, aanvaar vBET dat dit dieselfde is as forumtaal en neem geen aksie wanneer nuwe boodskappe kom nie (want dit is in forumtaal)

  3. #3

    Default

    OH, het nie geweet dat nie, jammer. Dankie vir jou antwoord.

  4. #4
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Geen probleem - ek is hier om jou te help Vra wanneer jy dit nodig. Ook vir die nuwe funksies of integrasie
    Dankie.
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-11-09 op 21:50.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •