Neem asseblief kennis dat dit u nie integreer vBET met vBSEO, dan sal dit werk, maar skakels word nie vertaal nie. II is beter vir jou SEO te integreer en skakels vertaal, sodat ons raad hierdie. As jy probleme met die integrasie - die eerste keer maak seker dat jy alles gemaak soos dit vertoon word. Toe open nuwe draad met bug verslag daarvoor. Ook skryf asseblief wat vBSEO weergawe gebruik jy.
Oor die standaard style vir forums. Eerste - vertel asseblief beteken dit ook nie werk nie wanneer gas kas is afgeskakel. 2de - beskryf asseblief hoe jy gepaar standaard styl met die forum? Is dit 'n paar vBuletn opset (waar) of dit gedoen word deur' n paar mod. Ons moet besonderhede in staat wees om die probleem op te reproduseer en dit op te los. Ook ons moet weet is dit regtig 'n fout, of' n integrasie-kwessie.
Laaste geredigeer deur vBET; 16-08-10 op 22:43.
Hello:
Ek verander die opsie: Gebruik Volledige inhoud van die cache vir Gaste (BETA!) No.
Ek wanbetalings style deur vBulletin normale funksies. geen mods.
Jy kan dit toets: Gaan na admincp-Forum en moderators.
Neem 'n forum en persoonlike styl vir enige forum.
Stel Herskryf verkiesing deur gebruiker: Ja
As jy aan hierdie forum is die styl verander. Dit maak nie saak watter styl gebruik jy op die oomblik.
Nou kom nie, t werke.
Thanks a lot
jy bedoel. forum styl lessen deur die gebruiker? Ek moet wees aangemeld is of nie?
Nee, dit is nie nodig nie.
Jy kan sien dit in my bladsy:
aquaterraria.com - Inicio
Hierdie bladsy het drie algemene style, die gebruikers kan kies hulle:
wit
Green
Brown
As jy na die forum:
Dendrobates
Die styl verander (kleur, kop ...). Hierdie styl is slegs vir hierdie forum en die gebruiker kan nie kies nie.
Toe ek aktiewe Vber, nie die werke nie.
Het jy 'n vBET nou actived? of nie? want ek was op jou site en hierdie styl is workng slegs op die hoof webwerf.