BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Watter mods moet ondersteun word deur vBET?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Default Watter mods moet ondersteun word deur vBET?

Die beste antwoord is - alle moontlike

Natuurlik is baie mods nie nodig om enige integrasie. Maar elke mod sal toelaat dat sommige vorme van boodskappe te skryf, of sal boodskap titels gebruik sal moet integrasie.

Watter mods dink jy ons moet eerste integreer?

Gee vir ons 'n wenk en jou forum sal ten volle geïntegreer met vBET baie vinniger!
    Laaste geredigeer deur vBET; 16-11-09 op 22:42.

Junior lid

Dankie dat jy dit integreer met vBADynamics. Ek gebruik dit op my forum, wat jy waarskynlik reeds gesien het. Ek probeer gaan in dié afdeling met die vertaling op, maar dit opbrengste my terug na die tuisblad. Ek is jy gaan vra oor dit, maar was te lui en vergeet. Ek het oor die 250 kB + pos in daardie mod so sal wonderlik wees as wat kan geïntegreer word met vBET.

Ek wil ook graag voor te stel PhotoPost PHP Photo Sharing Gallery met vBulletin Forum Integrasie. Wel, daar is 'n baie foto's daar, maar ek wil lede ten minste in staat wees om kommentaar in hul eie taal te lees. Tans is, lei dit outomaties terug na die tuisblad as ek probeer vertalings van dit te sien.

Dankie!

Ek wil graag hierdie hack te ondersteun: Cyb - ChatBox

Dit sal lekker wees as al die boodskappe inhoud sou so goed vertaal word. Ek weet nie of dit moontlik is, maar wat ek vra.

Cyb - Gevorderde Statistiek

Junior lid m_k's Avatar

het die mod is geïnstalleer en werk, maar nie duidelik of daar 'n manier is om dit saam met my twee hoof plugins, PhotoPost vBGallery v2.5 en vBadvanced Links Directory v3.2.0

iemand anders het 'n bietjie geluk met een van hierdie nie?

vbadvertise, en al die produkte gemaak deur vbcredits. Ek dink as 'n besigheid wat jy sal baat vind by die vind van stabiele vennote in die vBulletin ekosisteem om te werk met. Ek dink vbcredits kan die wetsontwerp pas, het hulle 'n rukkie rond en maak' n groot produkte. die advertensie-module in die besonder in aanvraag sal wees wat vertaal moet word.

vbolg weergawe 2.0.2 en veral
    ook
    hierdie groot addon:
    Links en Downloads Bestuurder
    Links en Downloads Bestuurder - vBulletin.org Forum

Hi, die belangrikste mods wat ons gebruik is;
    VB krediete deluxe
    VB Bookie
    photopost pro-Ek sien dit werk! Groot
    Toernooie en lere
    mikro-nuusbrief

Ek het links na hulle, maar kan nie gebruik skakels hier nie. Doen al hierdie dinge werk baie goed saam met VB Enterprise? Indien wel, sal ek koop VB Enterprise het vandag!

Oeps jammer, ek gebruik vBulletin 4.0.5
    Laaste geredigeer deur El Caballo; 18-09-10 op 14:45. Rede: Ek gebruik vBulletin 4 jammer

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by El Caballo View Post
    Hi, die belangrikste mods wat ons gebruik is;
    VB krediete deluxe
    VB Bookie
    photopost pro-Ek sien dit werk! Groot
    Toernooie en lere
    mikro-nuusbrief

Ek het links na hulle, maar kan nie gebruik skakels hier nie. Doen al hierdie dinge werk baie goed saam met VB Enterprise? Indien wel, sal ek koop VB Enterprise het vandag!

Oeps jammer, ek gebruik vBulletin 4.0.5
    Hi. Let asseblief daarop dat ons ondersteuning vB4 Selfs met Publishing Suite (so blogs en CMS ook!)

Oor jou plugins. Kan nie finaal vertel op hierdie oomblik doen al sal werk sonder addisionele integrasie, maar let asseblief daarop dat die meeste plugins werk sonder enige verdere integrasie stappe. Bykomende integrasie is slegs in spesiale gevalle, soos die bladsye gegenereer deur mod wat ondersteun nie global_complete haak, of mod wat skep bladsye buite forum gids in 'n URL.

Ook jy kan net kyk nie enige probleme sal verskyn deur die gebruik van vBET gratis weergawe. Dit is veel stadiger, maar sal jou wys kwessies bestaan nie. En daarna kan jy vinniger betaalde weergawe koop met baie addisionele funksies

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •