OK, ek het onlangs privaat boodskappe waar die vertaalde teks is leeg. Ontbreek. Ek sien die klein vlae en alles, en ek kan op die oorspronklike teks te sien. Maar die vertaalde teks is net weg.
Al die ander werk goed.
Dankie vir die hulp!
OK, ek het onlangs privaat boodskappe waar die vertaalde teks is leeg. Ontbreek. Ek sien die klein vlae en alles, en ek kan op die oorspronklike teks te sien. Maar die vertaalde teks is net weg.
Al die ander werk goed.
Dankie vir die hulp!
jy het gesê "nee".Code:Did you install any new mods or plugins? maybe conflict?
Het jy enige BETA opsies soos "gebruik volle inhoud van die cache vir die gaste" of "Genegeerde woord" gebruik? Probeer om dit uit te skakel en te kontroleer PM weer.
Ek is nie die gebruik van die volle kas vir die gaste, omdat dit nog altyd my forum breek. So is dit nie. En die geïgnoreer woorde ook. Moet dit nie gebruik nie.
EDIT: Ek het net terug aan daardie PM's wat leë gister was, en nou is hulle almal om weer te werk. lol **********. ek nie weet hoekom nie, maar hey, lyk alles goed weer. Ek sal hier werk wanneer ek kry 'n nuwe PM met die vertaalde teks. Dankie!
Laaste geredigeer deur Taurus; 13-07-10 op 14:25.
hehe, dit is gek.
As jy iets spesiaal met hierdie probleem het, kan jy dit hier beskryf?
Ok ja, geniet![]()
Wel, hier gaan ons weer!! Van vandag selfs boodskappe is nou leeg. Geen vertaalde teks! Ek kan op die oorspronklike taal te sien, maar die vertaalde teks is weg!