BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Probleem integrasie reviewpost / photopost

Default Probleem integrasie reviewpost / photopost

Hi,
    Ek het net jou mod gekoop en dit werk goed op forums nie, maar ek jou instruksies volg om vertalings in ander mods in staat te stel maar ek moet doen daar iets verkeerd is.
    forum gids:
    : / / My domein / forums

Mod dopgehou (hier is die probleem):
    : / / My domein / opiniones
    Sy wil photopost, is reviewpost genoem.

Ek het dit gedoen:
    # In vBET pakket / do-not-upload/tools/vbenterprisetranslator_front_controller.php verandering "SET_HERE_FULL_FORUM_DIRECTORY_PATH tot jou volle forum gids pad.
    Moet nie gebruik '/' aan die einde. As jy nie weet wat is jou pad, kyk hieronder vir instruksies.
    Kopieer # vbenterprisetranslator_front_controller.php lêer na die gids gebruik deur mod in die URL

Toe het ek verdwaal. Dit is my htaccess in / opiniones:
    RewriteCond% {QUERY_STRING} getrek het =!
    RewriteCond% {QUERY_STRING} taal =
    RewriteRule ^(.*)$ vbenterprisetranslator_front_controller.php getrek het = $ 1? & Vbet_outside = true [L, QSA]

RewriteCond% {QUERY_STRING} vbet_outside =! Ware
    RewriteRule ^(.*)$ $ 1 vbet_outside = true [L, QSA]

Wat ek doen verkeerd?
    Danksy
    Ah, ek het ook gedefinieer in admincp die dopgehou / opiniones / en / fotos / hou dopgehou, en opsporings-URL en URL die dop buite forum gids
    Laaste geredigeer deur pepito69; 04-07-10 op 13:24.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hier het jy 'n oplossing.
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post1790

Asseblief, vind hierdie deel van hierdie post:
    Code:
    How to integrate vBET exactly with this mod:

* PhotoPost - see instructions for case 4 and 5

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Presies - phopopost ondersteun nie global_complete haak Let asseblief braak Kamil se wenk - Jy kry daar al die nodige stappe hoe om te integreer. Getoets en werk

Ek sal probeer om dit môre en sal jou vertel, en dank.

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Presies - phopopost ondersteun nie global_complete haak Let asseblief braak Kamil se wenk - Jy kry daar al die nodige stappe hoe om te integreer. Getoets en werk
    kan jy my vertel presies wat om te doen om intergrate met photopost pro, sy in die gids / foto's / wat / foto's in htaccess in te sit? btw, ek gebruik photopost pro
    Laaste geredigeer deur tsak76; 06-07-10 op 23:34.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Die instruksies is ppropriate vir photopost pro-weergawe.

Oor die presiese inhoud - alles is beskryf in 'n gegewe instruksies. Sê presies watter stap van interation jy nie verstaan nie en ons sal dit vir jou beter beskryf.

Let asseblief daarop dat as jy wil dat ons dit vir jou doen op jou bediener, dan is jy kan die intgration diens gebruik vir $ 30 (). Steeds ons moedig om jou te braak instruksies en spaar jou geld - ons sal gee jy ons gratis aanlyn-ondersteuning, met 'n beskrywing van elke stap wat jy nie verstaan nie. In sodanige geval net asseblief vertel wat stap vereis beter beskrywing? As jy dit reeds gedoen het en dit nie die geval werk - gee ons asseblief youe htaccess inhoud na die integrasie, en ons sal verifieer dit beteken dit is OK..

sê net vir my wat ek nodig het om te sit in die photopost gids htaccess

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •