BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 28

Thread: vBET en vBulletin 3,6

Senior Member

Gratis help? Toe ek betaal $ 30, het jy nooit iets gesê nie oor 'n tyd hanteer, op die teendeel hier is' n afskrif van jou PM antwoord (gesensor van die kursus) wat duidelik bepaal dat jy jou sal gee my die los op elke update:

Dit is jou woorde:
    Ek sal jou voorberei op 'n spesiale dokument met die nodige stappe na elke update (beteken duidelik toekoms vBET weergawes) te integreer met vBulletin 3,6 -> In gewone Afrikaans beteken dit dat elke vBET update Ek het jou spesiale dokument te volg vir integrasie met vBulletin 3,6.

Ek wag vir die 2 stap fix as betaal.
    Laaste geredigeer deur mario06; 19-08-10 op 08:43.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

As Michał geskryf het - ons kan nie voortplant en moet nog steeds toegang tot admincp en FTP dus asseblief as jy kan, PM vir my of vBET

Senior Member

Ek het die bogenoemde gids tot op die letter gevolg, die vlae is daar, maar invisibile maar wanneer jy die muis oor dit wat jy se en pl ECC ... net soos ek gesê het die vlae nie vertoon word nie.

Dit is die enigste verskil dat ek tussen 3.3.4 ans 3.3.6 opgemerk het

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Soos jy kan sien iets in hierdie gebied is duidelik verander wat my die probleme

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Gratis help? Toe ek betaal $ 30, het jy nooit iets gesê nie oor 'n tyd hanteer, op die teendeel hier is' n afskrif van jou PM antwoord (gesensor van die kursus) wat duidelik bepaal dat jy jou sal gee my die los op elke update:

Dit is jou woorde:
    Ek sal jou voorberei op 'n spesiale dokument met die nodige stappe na elke update (beteken duidelik toekoms vBET weergawes) te integreer met vBulletin 3,6 -> In gewone Afrikaans beteken dit dat elke vBET update Ek het jou spesiale dokument te volg vir integrasie met vBulletin 3,6.

Ek wag vir die 2 stap fix as betaal.
    Dit is nie waar nie. Jy betaal vir die integrasie van diens en die diens gelewer is. Ook asseblief ophou om ons personeel te manipuleer. Hierdie teks wat jy toon, beteken dit dat jy na die update verwyder ons veranderinge en jy moet dit weer te doen, anders sal jy eenvoudig terugkeer na die standaard kode. Dit maak nie beteken dat ons waarborg dat dit sal werk op ander weergawes. Ons kan nie waarborg dit, omdat ons nie vB 3,6 ondersteun.

As jy wil in die openbaar te kwoteer ons privaat gesprek Dit is wat ek geskryf het jy voor jy betaal het:
    Ek het net aangeteken en die eerste ding wat ek gesien het, is dat jy nie ondersteun nie vBulletin weergawe - vBET3.x amptelik op vBulletin 3,8 weergawe ondersteun. Jy het 3,6 ... Daar is dus geen enige vBET fout.
    In elk geval - selfs dat ons nie nodig het om selfs 'n minuut spandeer vir daardie kwessie nie ons siek check it. As ek in staat sal wees om vind probleem vinnig dan is daar geen probleem. Indien nie, dan raai ons aan om:
    - Update vBulletin (beste)
    - Of net afskakel alle vBET hoks vir argief en bly sonder argief bladsye vertaling
    - Of integrasie diens gekoop het vir $ 30, bur, want dit is op nie ondersteun vBulletin weergawe Ons kan nie jou verseker dat ons selfs in staat sal wees om te maak dit werk (Ons weet eenvoudig nie daardie weergawe en wat is daar ondersteun).

Gee ons toegang FTP nou. Ek nodig het om seker te maak jou weergawe selfs ondersteun alle haken.
    Ek het 'n paar teks in rooi - net soos jy dit doen, om jou aandag op dit te betaal. Die teks in vetdruk is ook vet in my PM.

Jy het nog nooit betaal vir instruksies - Ek het dit geskryf en publiseer dit, want ek wou om dit te doen en ek het die teks wat jy wys nadat jy betaal vir die integrasie diens - so kan manipuleer nie ons personeel deur te probeer om te oortuig dat dit deel was van die ooreenkoms. Hele ooreenkoms is in die teks wat bo. Jy het selfs gevra Dankie vir julle in die hierdie draad te skryf, omdat jy nie die idee wat ek geskryf het dié instruksies graag.

Let wel: jy reeds gekry waarvoor jy betaal het. Jy het die integrasie en jou argief bladsye was so veel as dit moontlik was om werk vir vB 3,6

Nou bied ons u gratis ondersteuning, selfs dat ons nie om dit te doen - vB 3,6 is nie en nuwer sal amptelik ondersteun word. As jy wil hê ons moet jou probleem op te los - PM asseblief toegang tot die details net soos jy het dit voor.

Ons bied u gratis ondersteuning vir hierdie probleem, selfs dat ons nie om dit te doen. Ons het dit vir die begin van hierdie kwessie. Ons weet nie wat jy probeer om hier te bereik deur te weier om ons ondersteuning te aanvaar en in dieselfde tyd vra om weer vir dit, skree en wys in rooi enkele teks in 'n baie manipulerende manier, maar let asseblief daarop dat uit' n verklaring in hierdie saak is amptelike en finaal: vBET 3.x ondersteun amptelik vBulletin 3,8. Ouer vBulletin weergawes is amptelik nie ondersteun nie. Ons bied u ondersteuning en sal hierdie probleem op te los gratis. Ons vind geen vreugde in die vreemde spel wat jy speel hier. Jy stuur ons reeds toegang tot een keer en ons jou probleem opgelos volgens integrasie diens wat jy betaal vir - net dit weer doen en ons sal dit doen vir vry om hierdie tyd, selfs wat jy vBulletin weergawe wat nie amptelik ondersteun, word gebruik. Hierdie aanbieding is beskikbaar tot die 25ste van hierdie maand. Na hierdie dag het ons sal nie meer bied jou 'n gratis diens in hierdie geval. Jy kan dit of kan dit weier nie - dit is jou eie keuse. En net jy is verantwoordelik vir jou eie keuses. Ons wil baie sterk om jou te help, maar ons is nie in staat is om dit te doen teen jou eie wil.
    Laaste geredigeer deur vBET; 21-08-10 op 16:21.

Ek het die bogenoemde gids tot op die letter gevolg, die vlae is daar, maar invisibile maar wanneer jy die muis oor dit wat jy se en pl ECC ... net soos ek gesê het die vlae nie vertoon word nie.

Dit is die enigste verskil dat ek tussen 3.3.4 ans 3.3.6 opgemerk het

3.3.4:
    Code:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    3.3.6:
    Code:
    $style['css'] .= '<link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/images/vbet/flags/vbet.css"/>';
    Soos jy kan sien iets in hierdie gebied is duidelik verander wat my die probleme
    Nee, ons kan nie sonder lewende vB 3,6 byvoorbeeld met vBET geïnstalleer daar. Ons kan nie raai hoe lyk vB 3,6 kode en hoe dit sal optree na 'n paar veranderinge. Ons het dit nodig om te kyk en te sien dit live, en ons kan dit nie doen nie op ons forums nie, want ons het nie so 'n ou weergawe en nie amptelik ondersteun. Ook asseblief daarop let dat die verandering wat jy beskryf is gemaak as gevolg van fout verslag - voorheen verwys na CSS was in verkeerde HTML-afdeling. As jy wil net dit te laat werk - net asseblief ongedaan hierdie verandering wat jy opgemerk. As jy dit wil hê om te werk met die toepaslike HTML struktuur - wat ons nodig het om toegang tot jou forum en check die moontlikheid om ons skakel om te sit binnekant van HTML kop afdeling.

Senior Member

Dit is wat jy geskryf het voor om die correctie toe te voeg:

Ek het net aangeteken en die eerste ding wat ek gesien het, is dat jy nie ondersteun nie vBulletin weergawe - vBET3.x amptelik op vBulletin 3,8 weergawe ondersteun. Jy het 3,6 ... Daar is dus geen enige vBET fout.
    In elk geval - selfs dat ons nie nodig het om selfs 'n minuut spandeer vir daardie kwessie nie ons siek check it. As ek in staat sal wees om vind probleem vinnig dan is daar geen probleem. Indien nie, dan raai ons aan om:
    - Update vBulletin (beste)
    - Of net afskakel alle vBET hoks vir argief en bly sonder argief bladsye vertaling
    - Of integrasie diens gekoop het vir $ 30, bur omdat dit nie ondersteun vBulletin weergawe wat ons nie kan u verseker dat ons selfs in staat sal wees om te maak dit werk (Ons weet eenvoudig nie daardie weergawe en wat is daar ondersteun).

Gee ons toegang FTP nou. Ek nodig het om seker te maak jou weergawe selfs ondersteun alle haken.

Dit is wat jy geskryf het na die toepassing van die fix wat beteken dat na die bogenoemde PM en dit baie duidelik stel -> Ek sal jou voorberei op spesiale dokument met die nodige stappe na elke update te integreer met vBulletin 3,6 -> In gewone Afrikaans beteken dit dat elke vBET update Ek het jou spesiale dokument te volg vir integrasie met vBulletin 3,6. Dus nie alles herbewoord sodat dit lyk reguit vir jou, want die Engelse taal is nie 'n teorie.

Ek kan nie gee my bediener logins vir sekuriteit en weer Ek weet nie hoekom jy nie kan stuur vir my die hook.php lêer op te laai na die bediener myself.

Jy moet net herhaal wat my en wat jy al geskryf het. Dit is reeds bespreek en dit was reeds verduidelik - Let asseblief daarop dat die skryf van dieselfde boodskappe word beskou as spam. As jy wil net weer dieselfde ding skryf, ons sal moet begin om sulke kennisgewings te verwyder omdat dié slegs vullis gemaak vir toekomstige gebruikers. Dit is 'n openbare plek en spam is nie toegelaat nie. Lees asseblief weer jou boodskap hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4533
    en my antwoord hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4578

Jy was ook reeds vir die vraag beantwoord waarom kan ons nie net wysiging van die besluit en dit vir jou stuur - kyk hier:
    http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post4579

Ook asseblief daarop let dat jy al stuur vir ons keer om toegang tot die details by jou forum, so die argument oor die veiligheid rede is moeilik om te glo. En sedert die begin van die gebruik van vBET het jy weet dat jy dit gebruik nie ondersteun vBulletin weergawe - elke probleem op jou forum sal ons toegang vereis, is daar (as ons sal dit te ondersteun, want ons het nie).

Soos ek geskryf het - ek verstaan nie watter soort van wild jy vaar deur te weier om van ons gratis hulp en in dieselfde tyd dit vereis, maar ons probeer om van hierdie. Jy het 'n oplossing - gee ons toegang tot die details net soos jy het dit voor. As jy nie wil ons help - dit is jou keuse. As gevolg van jou vreemde houding en die middel van die tyd deur die herhaling van dieselfde ding in die sirkel, het ons hierdie stelling beperk - sien vorige potte. Ons is baie gelukkig om jou te help - maar kan dit nie teen jou eie wil.

Let asseblief daarop dat hierdie bespreking word beskou as klaar. Tensy jy iets nuuts om te skryf, moet asseblief nie spam nie. Ons het jou oplossing - gratis ondersteuning op jou forum en die oplossing van die probleem. Vat dit of nie - jou keuse. Let asseblief daarop dat ons regtig gelukkig sal wees om jou te help

Ek is met VB 3,6 ook hier is wat ek die VB argief dit te doen te werk, wil net om dit te deel, as sommige kan 'n mens maak dit meer volmaak deel dit ook

1. Bevestiging van die vlae in die argief
    , Indien die vlae wat nie wys in jou argief bladsye gebruik hierdie stap

Gaan na jou admin panel -> Produkte & proppe -> Inprop Bestuurder -> soek vir plugin "Hanteer vlae in argief" sonder aanhalingstekens

vind

Code:
    $metatags .= '

vervang vBulletin Enterprise Translator (vBET) - Powered by vBulletin met jou forum pad, die vlae nie vertoon nie omdat verkeerde beelde pathor omdat die argief gids herschreven ook in vBSEO, so ons is vaststelling dit hier

Code:
    $metatags .= '
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="http://www.yourdomain.com/forumfolderifany/images/vbet/flags/vbet.css"/>';

nou herlaai en maak seker jy argief weer, moet die vlae gewys word ook in die argiewe bladsye

2. As jy herschreven argief bladsy met vbseo, en die skakel in vertaal argief bladsy is verkeerd skakel, dan kan jy dit ook

byvoorbeeld verkeerde skakel soos hierdie, sal dit Bladsy nie gevind fout

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/f-2.html
    sy moet word soos hierdie, bogenoemde URL is 'n gids naam ontbreek in die onderstaande vetgedrukte, die gebruik van sommige mense / Argief / , Of / Sitemap / naam vir die gids of ander gids naam

Code:
    http://www.domain.com/forum/es/archive/f-2.html

Om dit op te los, het ons kan gebruik vbseo CRR

gaan na jou vbseocp.php -> Custom Herschrijfregels -> hierdie lyn (in die onderkant van die CRR kolom) as jou argief gidsnaam gebruik / Argief / soos hierdie http://www.domain.com/forum/archive/

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/archive/f-$1.html'

indien jou argief gids / sitemap / gidsnaam gebruik soos hierdie http://www.domain.com/forum/sitemap/ verander net die gids se naam

Code:
    'f-(\d+).html' => 'f/sitemap/f-$1.html'

Dit sal die truuk doen, kan jy gebruik vbet vir VB 3,6 argief bladsye

3. As jy 'n fout boodskap soos hierdie in die bokant van die argief bladsy iewers (dit is nie verwant of omdat 2 stap hierbo)

Waarskuwing: filemtime () [function.filemtime]: Rom misluk vir [pad] / vbet_guestcache/pl/_showthread_php_t_295527.html in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions_guestcache.php on line 53

Gebruik hierdie meto opdragEk gebruik dit en sy werke
    Laaste geredigeer deur basketmen; 09-09-10 op 00:19.

Senior Member

@ Michael
    Dit is nog nie klaar nie, want jy het besluit om dit, is dit klaar toe ek die probleem op te los.
    Groete

@ Basketman
    Het jy dit al deur jouself? Dit is 'n groot ek sal dit in die volgende paar dae probeer en jou laat weet.
    Groete mate

PS. Moet ek alles in die eerste pos ignoreer en eenvoudig nie jou modding?
    Het ek net die 2 eerste stappe doen omdat ek nie vBSEO het?
    Laaste geredigeer deur mario06; 10-09-10 op 16:06.

@ Michael
    Dit is nog nie klaar nie, want jy het besluit om dit, is dit klaar toe ek die probleem op te los.
    Groete

@ Basketman
    Het jy dit al deur jouself? Dit is 'n groot ek sal dit in die volgende paar dae probeer en jou laat weet.
    Groete mate
    Ek het net met al vasstelling van die kode in hierdie draad en 'n ander forum, en het baie toets

Ek gebruik dit al vir 'n paar dae en sy werk nog steeds, pm my as jy nodig het om my url

PS. Moet ek alles in die eerste pos ignoreer en eenvoudig nie jou modding?
    Het ek net die 2 eerste stappe doen omdat ek nie vBSEO het?
    ah dit kan ander geval, die probleem no.1 en 2 ek kry Ek dink wat veroorsaak word deur vbseo, omdat vbseo herschreven my argief bladsye

kan jy probeer om Michał kode eerste, as sy nie werk nie, probeer om my, probeer dit met jou eksperiment, en maak seker dat jy die lêer back-up te herstel indien die bewerkte lêer nie werk nie
    Laaste geredigeer deur basketmen; 10-09-10 op 16:12.

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •