BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 1 van 2 12 LaasteLast
Resultate 1 aan 10 van 18

Thread: vBET Ernstige Bug gevind!

Senior Member

Exclamation vBET Ernstige Bug gevind!

Ek verstaan nou waarom my site is nie korrek geïndekseer in 52x.

Met vBET geïnstalleer dit gee Nie gevind op al my argief lêers, na 6 ure escluding alles enkele mod 1 deur 1 dit kom uit hierdie, ek het tryed 3,33 en 3,34 en sonder vBET my argief werk goed ..

Gee asseblief vir my 'n oplossing vir hierdie probleem!

Beste groete

Senior Member

Geen een van die vbet personeel is hier? Ek het 'n fix!

PS. Ek het nie hierdie probleem met die gratis weergawe

Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 29-06-10 op 22:38.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Hmm ek kan nie voortplant hierdie kwessie. Kan jy my wys hoe ek kan dit doen?

Senior Member

Ek is die oplaai van my site wag 5 minute, en Ek sal 'n skakel jou in pm

Senior Member

Ek pm'ed wag jy vir 'n antwoord, is vbet aangeskakel en die drade van my argief gee nie gevind nie (404), so gou as wat jy dit bevestig sal ek dit afskakel, sodat jy kan die argief weer blaai sodat jy kan sien jouself dat dit sonder vbet werk.

met betrekking tot
    Laaste geredigeer deur mario06; 29-06-10 op 22:39.

Senior Member

kamilkurczak, Ek is hier wag vir jou ook die fout bevestig en jy gaan nie op die net nie na 20 minute sonder om my?

Dit is nie die regte manier om betalende kliënte te hanteer!

Senior Member

Ek moet help waar is almal?

Senior Member

Hoe lank moet ek wag?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Jammer jy moes wag. Ek het reeds Kamil herinnering stuur oor jou probleem. Ook asseblief daarop let dat jy nie om die hele vBET afskakel nie - dit moet net genoeg om vBET plugins vir argief (almal met 'afskakel weesargief' in haak naam). Dit sal jou toelaat om vBET te gebruik en jou argief te werk (maar nie argief te vertaal nie) totdat ons die probleem oplos

Soos ek gesien het Kamil nie in staat was om dit op ons bediener te reproduseer en vra jy vir gedetailleerde instruksies oor dit (het ons nodig om iets spesiaals om dit te sien of net die hele argief is af te doen). As ons nie dit reproduseer op ons bediener, sal ons toegang tot die details nodig het aan jou Admin CP en FTP in staat wees om seker te maak waarom dit gebeur nie en dit korrek.

Ook as jy ander plugins (nie ingesluit nie vBSEO) wat die gebruik van sommige argief hake het probeer om tydelik uit te skakel daardie plugins en kyk nie vBET korrek sal werk vir argiewe dan. Dit is om seker te maak ons het 'n paar konflik probleme hier.

Senior Member

Ek het al probeer om die aanskakel van die vBET argief plugin gister, maar die argief is nog gebreek toe vBET is aangeskakel, so ek moet afskakel vBET die argief te werk te kry.

Die probleem is eenvoudig.

1. vBET Op
    = Argief gebreek

2. vBET Off
    = Argief Werken

Soos ek gesê het hierbo Ek verwyder elke enkele plugin (1by1) gister en gevind vBET om die skuldige te wees, na die toets het ek 'n back-up herstel.

Daar is regtig niks besonders om te doen om die nie gevind (404) fout nie, al wat jy moet die gaan na die onderste regterhoek van die bladsy en klik op Argief en volg deur die drade | poste (selfs as 'n gas).

Vir toegang ek nie 'n probleem het, laat ons' n tyd om dit te doen.

Groete

PS. Ek het argiewe | sitemap in my bladsye by te voeg omdat Google begin gee my foute op die argief slaan 17k (404).

PS2. Ek het nie vBSEO geïnstalleer Maybee vBET is haak | soek vir dit.

Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 30-06-10 op 10:26.

Page 1 van 2 12 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •