BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: My webwerf is nie geïndekseer X52?

  1. #1
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    142

    Exclamation My webwerf is nie geïndekseer X52?

    Hallo Ek gebruik vbseo Sitemap Generator sonder vbseo, ek wou net die beste instelling om dit te weet want ek het opgemerk dat my vertaal poste is nie geïndekseer op Google en ek het al 52 tale in die databasis gekontroleer en gevind is vol (vertalings werk), net my forum moedertaal kinders word geïndekseer op Google.

    Kan iemand my help in die opstel van dit omdat ek dalk iets verkeerd of skryf nie gedoen?

    Of moet ek 'n probleem elders omdat ek dit nie verstaan nie?

    Beste wense

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    142

    Default

    Niemand het?

    Met al die sukses verhale hoekom ek so ongelukkig?

    Ek het die buitelandse besoekers kom (baie) en buitelandse voeg Google (baie), maar ek sien nie die taal vertaal indeksering (geen)??

  3. #3

    Default

    Kan jy jou URL post, sodat sommige lede kan 'n kyk?

    Vir wat dit werd is, het ek gevind dat dit beter om die 10 of so gewildste tale te vertaal. Begin met die ryk lande wat moontlik 'n belang in jou onderwerp. Bv. Ek wil vir 'n sokker forum vertaal die Europese tale (Spaans en Portugees is ook gepraat in Suid-Amerika) Ek sou ook die Japannese en Suid-Koreaanse insluit.

    Oorweeg die Filippyne het 'n BBP per capita van omtrent $ 1.800 USD, vergelyk hierdie na Noorweë, wat sowat $ 94.000 USD. Baie Afrika-lande het 'n BBP per capita onder $ 500 p / a.

    Watter lande is meer geneig om gebruikers wat sal koop en adverteerders wat spandeer bevat?

    As Googlebot 1 miljoen bladsye van jou webwerf per maand te kruip, sal jy dit wil hê kruipende jou Frans of die Noorse bladsye of jou Filipino of Afrikaans bladsye?

    Sonder om jou site te sien, ek reken die meeste mense is mal probeer om 52 tale geïndekseer. Narrow dit af na 'n paar gegoede ekonomieë en konsentreer op die.

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    142

    Default

    My webwerwe oor selfone.
    In elk geval hierdie sukses storie het hulle al op: http://www.vbenterprisetranslator.co...24200-day.html

    en soos Hy gesê het, het hy tot 12.000 URL's is opgeneem in Google, en het nou meer as 130,000 & nog klim, ek het 59.100 voor vbet en het nou 61.000 met 52x??

    http://www.vbenterprisetranslator.co...ess-story.html hier om die eienaar van 'n ander sukses storie sonder die gebruik van' n sitemap (kan dit die probleem?), ek gebruik van 'n sitemap, want so ver terug as my geheue gaan dit was altyd aanbeveel??

    PS. Kan meer setup besonderhede word in hierdie sukses stories, want alles is net 'n bietjie te generiese vir my?

    Groete
    Laaste geredigeer deur mario06; 28-06-10 op 06:45.

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Let asseblief daarop dat u ons vra hoekom Google het nog nie meer van jou bladsye geïndekseer - dit is die vraag na Google ...
    Tog kan ons jou 'n paar wenke:
    1. Maak seker dat wat jy sluit in robots.txt en maak seker wanneer laas veranderings was daar gemaak is. As jy begin met die sluit van sommige webwerwe onlangs (in die laaste 2-3 maande) - soos die bladsye van lede, soos ons beveel - dan Google is nie net kruip van jou nuwe webwerwe, maar ook verwyder geblokkeer een van index.
    2. Google web deur soek en die indeks bladsye met sy eie nie weet algoritmes - nog 'n paar dink oor daardie bekend is. Dws jou Page Rank sal bepaal hoe vinnig kruip Google oor jou sites sal werk.
    3. Jy het nie amptelik ondersteun deur vBET weergawe van vBulletin - 3.6.x en as gevolg van dat al jou argief bladsye is gebreek nadat vBET installasie. Ons opgelos hierdie kwessie het onlangs - so argief weer werk op jou forum. Steeds as gevolg van vBulletin fout vertaalde forum argief bladsye werk nie so Google sal nie indeks diegene en ook sal dit nie vind vertaal drade argief bladsye (want skakels na diegene is op die forum argief bladsye). Net soos herinnering - sien asseblief hier vir meer inligting: http://www.vbenterprisetranslator.co...bug-found.html

    Oor Sitemap - Let asseblief daarop dat poste wat geskryf is deur ons gebruikers, is geskryf deur ons gebruikers Dit hoef nie amptelike verklarings van die VBET-span te verteenwoordig nie. Dit is baie goed om sitemap te hê. Dit is nie nodig om vBET met Sitemap-kragopwekker te integreer nie, maar dit word ondersteun as u dit wil doen. As u dit nie doen nie, sal Google in elk geval skakels na u vertaalde bladsye vind - net deur u forum te kruip (u het skakels na vertaalde bladsye onder vlae - Google sien dit ook).

    Oor om meer besonderhede in sukses stories, weer: poste wat geskryf is deur ons gebruikers is geskryf deur ons gebruikers. So moet asseblief vra draad skrywers oor besonderhede. Jy kan hulle PM of vra of meer besonderhede in die draad wat jy belangstel.

    Sê asseblief vir doen jy verwag dat meer inligting / wenke / hulp oor hierdie kwessie of ons kan dit sluit.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •