Ons weet waar exacly is fout. Ons het dit gevind in vbet_global_start funksie in vBET PHP lêer.
waarskynlik ons verby 'n slegte url die vBulletin funksie (exec_header_redirect).
Michał op hierdie werk.
Ons weet waar exacly is fout. Ons het dit gevind in vbet_global_start funksie in vBET PHP lêer.
waarskynlik ons verby 'n slegte url die vBulletin funksie (exec_header_redirect).
Michał op hierdie werk.
Geen probleem, ons regtig nodig het 'n oplossing vir hierdie probleem so gou as moontlik
Gedaan Jammer jy moes wag. Oplossing sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Ons het reeds gebruik dit op ons forum, so 'n nuwe post omschakeling werk goed hier.
Vir quick fix asseblief:
1. Edit sluit / vbenterprisetranlator_functions_hooks.php
2. Search:
3. Vervang deur:Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t']) {
Code:if (THIS_SCRIPT == 'showthread' && 'VBSEO_URI' == $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_linkstype'] && $_GET['t'] && $_REQUEST['goto'] != 'newpost') {
Ek sien in die titel wat jy beskryf 2 kwessies in een draad. Maar Kamil bevestig slegs een van daardie. Asseblief vertel presies hoe jy merk forum lees. Ek kan net nie so 'opsie - waarskynlik in die verkeerde plek soek
Ek sien dit op ons toets forum en ek het nie hierdie fout. Alles wat behoorlik werk.Code:404 error
So, stuur asseblief vir Migal: (vbet) Volle toegang tot jou admincp en FTP deur PM. Hy sal probeer om 'n oplossing te vind en dit regmaak!
Danksy
Ek wag nog steeds vir antwoord. geen antwoord nie - ek neem aan dit is ok.
Indien nie ok nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop
Hierdie probleem bestaan nog steeds, in forumdisplay, As ek kliek op die pyltjie na Goto nuwe pos vir 'n draad, het dit altyd neem my na die eerste pos, nie die eerste ongelees pos.
Registreer op my forum, en jy sal dit sien.
As ek vbet afskakel, die probleem gaan weg.
Laaste geredigeer deur Snake; 11-08-10 op 23:39.
Opgegradeer tot 3.3.5 en al die URL's kwessies lyk vaste, so geen probleem, dankie.
ok
dankie vir bevestiging