werk sonder vbet
OK, ek ondersoek die probleem en probeer om op te los
OK, ek wag.
met betrekking tot
wag nog steeds dank
Hi - neem asseblief my verskoning vir 'n lang evaluering tyd. Dit was kwessie begin deur my en tydens my vakansie tyd gegee aan Kamil. So miskien het hy n bietjie oorlaai was. Op die oomblik is ek weer terug en sal werk om uiteindelik naby die kwessie
Ek dink dat dit die beste sou wees as ons dit net so op jou bord en korrek is dit in plaas van om meer tyd te verloor. Dus net PM my toegang tot die details van jou forum, FTP en Admin CP. Gee my presiese URL na die bladsy waar ek kan sien hierdie kwessie. Indien dit nie sigbaar is nie is nou fabriseer dit asseblief op 'n paar toets draad - jy sal dit verwyder nadat ons die probleem korrek.
Kyk net op die laaste antwoord - want ons is nie in staat is om voort te plant op ons bedieners, ons het jou gevra om vir toegang tot die details. Ons sal chcek en korrek is dit op die plek
Ek wil dit self op te los, gee my 'n paar opsies, sodat ek kan probeer, wanneer ek op draad (Ek raak niks doen nie) druk Stoor wysig alles werk goed wat beteken dat dit se shows reg.
Ja, maar Michał geskryf het in vorige poste sy voorstel vir 'n oplossing. Werk nie.
Ons kan nie voortplant hierdie kwessie op ons toets forum is so baie moeilik om 'n goeie oplossing te vind.
Indien ons weet waar die probleem is in die kode is, sal dit maklik wees om 'n oplossing te vind.