BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 3 van 3 FirstEerste 123
Resultate 21 aan 26 van 26

Thread: Titel vertaling kortgeknip vBadvanced (onlangse onderwerpe)

Senior Member

Kan jy nie gee my 'n ander oplossings? Ek wil graag DoItMyself so dat in die toekoms sal ek weet wat om te doen sonder om enigiemand op elke update.

Soos ek gesê het al wat ek hoef te doen om die probleem op te los is kliek op Edit (raak nie aan iets) dan slaan die titel korrek werk te kry.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Ek wil dit self op te los, gee my 'n paar opsies, sodat ek kan probeer, wanneer ek op draad (Ek raak niks doen nie) druk Stoor wysig alles werk goed wat beteken dat dit se shows reg.
    As ek reg verstaan - as titel is gebreek en jy het redigeer en te stoor sonder dat jy iets verander dan is dit reggemaak word? En hoe lyk dit vir 'n nuwe draad - is gebreek of OK?

Ook - ek is nog steeds wag vir toegang tot die details in staat wees om hierdie probleem op te los. Op die oomblik is jy hou dit self. PM toegang tot die details asseblief so sal ons in staat wees om die probleem op te los en dit sluit.

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    Kan jy nie gee my 'n ander oplossings? Ek wil graag DoItMyself so dat in die toekoms sal ek weet wat om te doen sonder om enigiemand op elke update.

Soos ek gesê het al wat ek hoef te doen om die probleem op te los is kliek op Edit (raak nie aan iets) dan slaan die titel korrek werk te kry.
    Weereens - ons moet toegang tot jou forum. Ons moet eers die oorsaak van die probleem te vind om in staat wees om om dit op te los. En ons sal kyk vir die oplossing wat in die volgende uitgawe ingesluit word - so vul ons oplossing vind vir wat sal nie enige veranderinge in elke update vereis.

Op die oomblik kan ons nie gee jou DoItYourself oplossing, omdat ons nie oplossing het en jy hou ons vind dit. As jy wil dit opgelos is - gee ons toegang. As jy bewus is oor die veiligheid kwessies, dan kan jy maak tydelike rekeninge vir ons, of verander wagwoorde tot 'n paar tydelike, of skep toets byvoorbeeld van jou forum met gereproduseer kwessie.
    Laaste geredigeer deur vBET; 10-08-10 op 00:10. Rede: typo

Senior Member

Quote Originally Posted by vBET View Post
    As ek reg verstaan - as titel is gebreek en jy het redigeer en te stoor sonder dat jy iets verander dan is dit reggemaak word? En hoe lyk dit vir 'n nuwe draad - is gebreek of OK?

Ook - ek is nog steeds wag vir toegang tot die details in staat wees om hierdie probleem op te los. Op die oomblik is jy hou dit self. PM toegang tot die details asseblief so sal ons in staat wees om die probleem op te los en dit sluit.

Om te laat werk.

1. Kliek wysig
    2. Niks doen nie
    3. Net red
    = Werk 100% wat beteken dat daar niks is gebreek!!
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 19-08-10 op 08:52.

So miskien is dit al 'n oplossing is en wat jy sien is dit net Cached slegte gevolg van vorige weergawes. Neem asseblief vertel hoe dit werk vir 'n heeltemal nuwe draad - is die resultate is dan OK (sonder die maak van hierdie domkop wysig stap). As OK, dan dink ek dat die kwessie nie meer bestaan nie en ons kan hierdie probleem naby

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

geen antwoord nie - so ek verstaan wat opgelos is. Indien nie, skryf asseblief hier en ek sal hierdie draad weer oop te maak.

Page 3 van 3 FirstEerste 123

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •