BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: SERVERD gekap deur VBET!!

Thumbs down SERVERD gekap deur VBET!!

My server was gekap, want ek het VBET.

Dit is die leidraad wat bevestig dit:
    wortel 27.888 1 0 18:26? Ss 0:00 / usr / sbin / Exim-Mc 1OSBjj 0007Cf-4S SERVER_SIGNATURE = <address> Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 bediener by www **** com Port 80 </ adres>? UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ HTTP_USER_AGENT = Wget/1.10.2 (Red Hat Gewysig) SERVER_PORT = 80 nog iets nie duidelik = www **** com DOCUMENT_ROOT = / home/w11s0s3r/public_html SCRIPT_FILENAME = / home/w11s0s3r/public_html/vbenterprisetranslator_seo.php REQUEST_URI = / argief / index.php/f-23.html SCRIPT_NAME = / vbenterprisetranslator_seo.php HTTP_CONNECTION = Hou-Alive REMOTE_PORT = 41.741 PATH = / bin: / usr / bin PWD = / home/w11s0s3r/public_html SERVER_ADMIN = webmaster **** com REDIRECT_UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ REDIRECT_STATUS = 200 HTTP_ACCEPT =* / * REMOTE_ADDR = 72.55.191.104 SHLVL = 1 SERVER_NAME = www *** com HTTP_PRAGMA = no-kas SERVER_SOFTWARE = Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e FIPS-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 QUERY_STRING = SERVER_ADDR = 188.165.193.93 GATEWAY_INTERFACE = CGI/1.1 SERVER_PROTOCOL = HTTP/1.0 REDIRECT_URL = / archive/index.php/f-23.html REQUEST_METHOD = HOOF _ = / usr / sbin / sendmail
    w11s0s3r 27.996 27.888 1 18:26? D 0:00 / usr / sbin / Exim-Mc 1OSBjj 0007Cf-4S SERVER_SIGNATURE = <address> Apache/2.2.14 (Unix) mod_ssl/2.2.14 OpenSSL/0.9.8e-fips-rhel5 mod_auth_passthrough/2.1 mod_bwlimited/1.4 FrontPage/5.0.2.2635 Server by www *** COM-poort 80 </ adres in die>? UNIQUE_ID = TCTYtbylwV0AAEFiMjYAAABQ HTTP_USER_AGENT = Wget/1.10.2 (Red Hat Gewysig) SERVER_PORT = 80 nog iets nie duidelik = www **** com DOCUMENT_ROOT = / home/w11s0s3r/public_html SCRIPT_FILENAME = / home/w11s0s3r/public_html/vbenterprisetranslato ^ C
    EK KAN NIE verwyder VBET!!
    Help my asseblief om my bediener is 'n baie SPAM e-posse te stuur!
    Gekraak!

Help Michał Podbielski!
    Laaste geredigeer deur PabloAM; 25-06-10 op 17:35.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Ek is die ontleding van jou boodskap op hierdie oomblik.

Intussen asseblief vertel hoekom jy nie in staat is om te doen dissable / uninstal vBET? Wat gebeur?

Kan jy asseblief verduidelik hoekom jy dink dat dit is vBET skuld? Ek sien dit nie.

Ook - het jy gevind het wat kode daardie spam e-pos stuur?

Ek kan nie sien nie jou forum -. vbenterprisetranslator_seo.php is verwyder en Htacces reëls is nog steeds wys na hierdie lêer. Admin CP werk soos ek dit sien.
    Laaste geredigeer deur vBET; 25-06-10 op 18:19.

Hy is met behulp van vbenterprisetranslator_seo.php sy XSRIPT op my webwerf te spuit.

Toe ek probeer die produk unistall, en verwyder vbenterprisetranslator_seo.php van my bediener My web nie werk nie omdat ek nodig het "vbenterprisetranslator_seo.php" in die FTP: S

Hoe kan ek "almal" VBET unistall??

Dankie vir 'n antwoord

UPDATE:
    Ek het fout unistalling VBET:
    http://img822.imageshack.us/img822/2...nistalling.jpg
    http://img337.imageshack.us/img337/4...istalling2.jpg
    Laaste geredigeer deur PabloAM; 25-06-10 op 18:35.

Soos ek geskryf het, het jy nog steeds het. Htaccess reëls verwys na vbenterprisetranslator_seo.php - Net kommentaar dié.

Ook jy hoef nie te verwyder vBET - dit is net genoeg om dit te deaktiveer. Veral dat ek sien nog steeds nie hoekom dink jy dat dit is vBET kwessie en dit is moontlik dat dit nie.

Asseblief vertel hoe om jou eerste boodskap bepaal dat daar iemand is met behulp van vbenterprisetranslator_seo.php XSCRIPTs wat jy skryf oor te plaas. Let asseblief daarop dat vbenterprisetranslator_seo.php het geen enige relevante logika - dit is net Front Controller. Alle versoeke om jou forum gaan deur middel van hierdie lêer en daarna vbseo.php gebruik word. So as jy vBET reëls verwyder, sal jy al logs wys na vbseo.php wat nie sal beteken dat vbseo.php is verantwoordelik vir die aanval te sien.

Dus, op hierdie oomblik het ek dink dat jy jou logs verkeerd is en dat vbenterprisetranslator_seo.php is nie verantwoordelik vir die aanval. Ek kan verkeerd wees, maar as jy so seker is, dan kan beskryf hoe dit gedoen word (dit XSCRIPT te voeg deur vbenterprisetranslator_seo.php) - Ons sal dit analiseer.

Let wel - dit is in ons belang om ons kliënte veilig te hou. So sal ons ons beste poging om probleem op te los as dit veroorsaak word deur vBET doen. Vir jou eie veiligheid - beskryf asseblief presies die rede waarom dink jy dat dit gedoen word deur vBET. Anders as jy verkeerd is - wat ek verwag, want baie mense dink dat alles word gedoen deur vbenterprisetranslator_seo.php - Wat slegs verander bediener veranderlikes en doen niks meer nie, maar alle versoeke ingaan, so mense verkeerde indruk - so as jy verkeerd is, dan sal jy net los al jou vBET kas en instellings en jy sal nog steeds aangeval, omdat jy het verkeerde ding (nog steeds raai vBET afskakel nie verwyder).

So verduidelik asseblief waarom is jy thinging dat vBET toegelaat vir hierdie aanval. Tot nou toe het jy geskryf het wat dink jy, maar geen woord Wat laat jou dink dat.

Oor die eerste ding - ek sal dit heck.
    Oor 2 - jy hoef net te verwyder uit server vBET lêers. Veral / Includes / xml / cpnav_vbenterprisetranslator.xml - Hierdie een definieer vBET spyskaart.

Senior Member

Quote Originally Posted by PabloAM View Post
    Hy is met behulp van vbenterprisetranslator_seo.php sy XSRIPT op my webwerf te spuit.

Toe ek probeer die produk unistall, en verwyder vbenterprisetranslator_seo.php van my bediener My web nie werk nie omdat ek nodig het "vbenterprisetranslator_seo.php" in die FTP: S

Hoe kan ek "almal" VBET unistall??

Dankie vir 'n antwoord

UPDATE:
    Ek het fout unistalling VBET:
    http://img822.imageshack.us/img822/2...nistalling.jpg
    http://img337.imageshack.us/img337/4...istalling2.jpg
    Installeer dit dan probeer verwyder dit weer, dan handmatig verwyder alle vbet opgelaai lêers in hierdie volgorde:

1. weer te installeer
    2. verwyder
    3. handmatig verwyder alle foto's vbet lêers

PS. Michael, moet gekyk word na dieper, want ek wil veilig in die nag om te slaap.

Vir die eerste ding wat - dit is 'n klein vBET fout. Ek het al gevind oplossing - dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Vir quick fix:
    1. oop vBET produk lêer: do-not-upload/product-vbenterprisetranslator.xml
    2. Search:
    Code:
    $vbulletin->db->query_write('DROP TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'vbenterprisetranslator_cache_'.$code.);
    3. Vervang deur:
    Code:
    $vbulletin->db->query_write('DROP TABLE ' . TABLE_PREFIX . 'vbenterprisetranslator_cache_'.$code);
    4. Invoer produk lêer weer
    5. Uninstall weer

VBET lêers te verwyder daarna. As jy dit reeds verwyder - laai dit.
    Laaste geredigeer deur vBET; 25-06-10 op 19:02.

Quote Originally Posted by mario06 View Post
    PS. Michael, moet gekyk word na dieper, want ek wil veilig in die nag om te slaap.
    Kyk hier en antwoord vir die vraag: http://www.vbenterprisetranslator.co....html # post3545

Geen antwoorde nie. In sodanige geval niks vertel dat dit vBET skuld en lêer wat skuldig was genoem het geen logika vir bladsy generasie sodat invoeging van skrifte dit nie moontlik is daar - dit is net 'n front kontroleerder.

Uitgawe gesluit.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •