BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 5 van 5

Thread: vBET 3.3.4 Prestasie Probleem

Hybrid View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Default vBET 3.3.4 Prestasie Probleem

vBET 3.3.4 opgegradeer maar prestasie probleem. server load op 50 & 60

My forum daagliks uniqie treffer: 100,000
    My databasis 6 GB

Laai plugin server load normaal
    Load plugin server load baie hoog

3.3.3 Weergawe geen sulke probleme gehad het. Maar opgegradeer tot 3.3.4 probleem begin

Let wel: riaal my Engels

VBulletin 3.8.5
    Vbseo 3.3.2
    Laaste geredigeer deur rootksk; 23-06-10 op 10:28.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Dit is vreemd. Het jy aangeskakel Volledige die inhoud van die cache vir gaste? Indien ja - kan jy bevestig dat die kas lêers geskep word? Indien nie - voeg gepaste voorregte vir die kas directory.

Ook asseblief vertel watter weergawe van vBSEO wat jy gebruik (indien enige) en te kontroleer in jou webmeester tools het jy geen omschakeling loops. Dit is enigste ding wat na my toe kom wat die oorsaak van sulke gedrag kan 'n paar omschakeling lus. Maak ook seker jouself handmatig sommige vertaal bladsye, argief, ens - en laat ons weet as jy 'n paar bladsy wat nie werk nie.

Jammer - ek het net opgemerk dat wat jy geskryf het vBSEO weergawe en dit het my getref. Een van ons gebruikers het reeds opgemerk haak doorverwijzing op hierdie vBSEO weergawe. Update na vBSEO 3.5.1 opgelos probleem. So werk jou vBSEO en dit sal waarskynlik die probleem op te los. Ook - jy kan my PM toegang tot die details na jou Admin CP en FTP en ek kan vind 'n oplossing vir hierdie vBSEO weergawe.
    Laaste geredigeer deur vBET; 23-06-10 op 19:56.

Probleem opgelos. vbseo gradeer op na 3.5.1

dankie

OK so Tog het ons geen idee waarom die herleidingslusse in vorige vBSEO-weergawes voorkom nie, maar ek veronderstel dat die beste wenk is om opgradering te doen. Bly dit is nou OK

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •