BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 9 van 9

Thread: Upgrade fout

Junior lid

Default Upgrade fout

/ Home / www / doc /*****/ mysite / www / forum / global.php (238): eval () "D kode op lyn 3
    Kry hierdie na die opgradering van 333-334, foto's al die lêers en ingevoerde produk (geselekteer Bestaande produk).
    Enige wenke?

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gee asseblief jou presiese vB weergawe en inhoud van global.php lêer rondom line 238 (en die punt wat 'n mens is 238).

Junior lid

VB weergawe is 3,84 global.php:

PHP Code:
    // if user can control panel, allow selection of any style (for testing purposes)
    // otherwise only allow styles that are user-selectable
    $styleid intval($styleid);
    $style NULL;

(
    $hook vBulletinHook::fetch_hook('style_fetch')) ? eval($hook) : false;

if (!
    is_array($style))
    {

$style $db->query_first_slave("
            SELECT *
            FROM " 
    TABLE_PREFIX "style
            WHERE (styleid = 
    $styleidiif(!($vbulletin->userinfo['permissions']['adminpermissions'] & $vbulletin->bf_ugp_adminpermissions['cancontrolpanel']) AND !$userselect' AND userselect = 1') . ")
                OR styleid = " 
    $vbulletin->options['styleid'] . "
            ORDER BY styleid " 
    iif($styleid $vbulletin->options['styleid'], 'DESC''ASC') . "
            LIMIT 1
        "
    );
    }
    define('STYLEID'$style['styleid']); 
    Ek is nie seker dat as Dreamweaver Die korrekte lyn-wys, so ek bygevoeg die volledige kode rond, 238
    ($ Haak = vBulletinHook: fetch_hook ('style_fetch "))? eval ($ haak): vals is;
    Laaste geredigeer deur Ramses; 22-06-10 op 16:56.

Draai asseblief vBET plugin vir style_fetch haak en kyk nie dit is nou besig. Indien nie, dan kan jy afskakel ander plugins vir style_fetch hake een vir een (kan draai op die vorige), en maak seker wanneer dit sal begin om te werk. Wanneer jy die een wat skuldig is - Laat ons weet watter een dit is.
    Laaste geredigeer deur vBET; 22-06-10 op 17:06.

Junior lid

Dankie, aanskakel vbet style_fetch lost hierdie fout, maar nou is daar nie vlae wat slegs die plekhouers.
    Jammer, ek sien waar ek die fout gemaak, ek kom terug in 'n tweede.
    Goed, ek is baie jammer dat jy onnodige werk gemaak het, het ek eenvoudig opgelaai dopgehou in 'n verkeerde gids. Alles is nou fine.
    Laaste geredigeer deur Ramses; 22-06-10 op 19:34.

vBulletin Enterprise Translator (vBET) Personeel

Nou is dit werk goed, maar 'n vBET funksie is afgeskakel. Dit kan nie so wees.
    Hierdie funksie is afgeskakel om te analiseer wat verkeerd is.

Skryf nou as dit werk wanneer die prop is?

As dit nie werk nie, is 'n probleem en ons moet vas te stel ten einde al die funksies te gebruik.
    Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 22-06-10 op 23:23.

Junior lid

Soos ek gesê het in my vorige boodskap, dit was my skuld, ek opgelaai vbet dopgehou te plaas wortel forum gids. Dit is alles goed.

OK so - net om seker te wees. Nou is jy loop met al ons plugins draai op - waar? Want as dit goed is met sommige gestremdes, sal nie alle vBET-onderdele toepaslik werk nie (ek het gevra om slegs uit te skakel om die oorsaak te bepaal). Ons verstaan dat jy vouerfout gemaak het, maar jy het ook geskryf dat jy die haak wat ek beskryf het, gedeaktiveer het en nou is ons nie seker of jy dit weer geaktiveer het nie.

So vir jou kliënt goed (jou goeie) ons wil seker wees dat jy niks verloor en jy loop vBET met alle plugins aangeskakel. Bevestig asseblief sodat ons goed kan slaap

Junior lid

Ja Migal, is al die plugins aangeskakel. Selfs die gas kas is op die oomblik, ek hoop dat hierdie gevolge sal toon in die verlaging van die server load gou. Dankie vir jou groot ondersteuning.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •