BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 43

Thread: vBET 3.3.4 vrygestel

Gestruktureerde View

Vorige Pos Previous Post   Next Post Volgende Pos

Quote Originally Posted by vBET View Post
    Meestal gemeenskaplike is dat mense vergeet wat hulle gemaak het veranderinge in robots.txt 2-3 maande tevore (ja Google reageer in sulke tyd - kan dit vinniger wees as jy het 'n super-hoë Page Rank). Ook soms mense kyk op die resultate in Google-soektog - waar is slegs benaderde aantal geïndexeerde bladsye, nie die regte een getoon. So onderlinge aanpassing kan verander na 'n beter een, en dit beteken nie dat enige van jou bladsye is verwyder uit die indeks. - Google is groot en het baie van databasisse wat van tyd tot tyd opgedateer, gerepliseer en so aan - dit kan net die effek van die werk van Google databasis algoritmes. Google is ook die verandering van die indeksering algoritmes en dit wil sê dit is moontlik dat sommige van jou reeds geïndekseer bladsye is nou beskou as duplisering van inhoud (dws die meeste lid bladsye is in 99% dieselfde) en verwyder van die indekse.

Solank as jy nog nie 'n groot aantal foute in jou webmeester gereedskap sien jy kan aanneem dat dit is net hoe Google werk. Maar as jy foute sien, dan is dit aan jou kant is en dan moet jy reageer.
    Text automatically translated from: Vietnamese to: Afrikaans
    Translated text
    'N Week het verby die nommer op my site google het baie min verander en selfs op' n baie klein op en af, maar kon nie bereik die nommer 145 000 (aantal weke gelede was daar). 2 dae gelede gehou 145.000. En vandag is 143.000. Ek het nie instel of verander die lêer genaamd na 6 maande. en my lêer genaamd ingestel is soos volg:
    User-agent: Media Partners-Google *
    Disallow:
    Die opgedateerde indeks sitemap status is gerapporteer as suksesvol, maar URL ingedien Die toename was URLs in web-indeks daardie afstand is verminder deur dag. Ek weet nie wat met my gebeur het, Kan jy my help waarom? Want ek weet nie van waar. Ek sou gebruik om oor 'n maand, maar vBET 2,10 ek was nie vBSEO Sitemap Generator opset as jou gids hier) Maar toe ek oorskakel na 'n kommersiële weergawe 3.3.3 Ek het met belangstelling en lees die handleiding config file vir die sitemap. Aanvanklik het met die 3.3.3 ek baie opgewonde oor die toename in die indeks van Google. Sedert die opgradeer na 3.3.4 moet word soos hierdie. Ek weet nie hoekom weer weet? Hoop jy help. slegs 19 foute in die rapportering tyd uit my site in Google Webmaster gereedskap
    Original text
    Laaste geredigeer deur haiduongbk; 02-07-10 op 01:51.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •