Ek kry dit in die onlangse onderwerpe op vbadvanced
langtitle = SK] F..
enige fixes?
Ek kry dit in die onlangse onderwerpe op vbadvanced
langtitle = SK] F..
enige fixes?
Laaste geredigeer deur vBET; 18-06-10 op 10:21. Rede: BBCode regstelling
Ek het nie skryf alles wat in die vorige pos, dink daar is 'n probleem op hierdie forum
Ek het hierdie
langtitle = SK] F..
Laaste geredigeer deur vBET; 18-06-10 op 10:22.
HiDaar is geen probleem op die forum nie - jy moet net gooi die verkeerde langtitle BBCode - sonder om te sluit. So - garbage in, garbage out. Ek het net geredigeer jou boodskappe om seker te maak dat daar geen gebreekte BBcodes
Oor die kwessie wat vBET weergawe gebruik jy? Laaste weergawe moet outomaties dat die probleem op te los. URL presiese bladsy waar ons dit kan sien.
Dit toon soos wat net in die vbadvanced onlangse vertaal onderwerpe
Jy het nie n antwoord vir vraagBevestig asseblief watter vBET-weergawe jy gebruik. Kyk ook (of vra vbadvanced span) doen vbadvanced gebruike global_complete haak tydens bladsy generasie. Dit is nodig vir vBET om dit outomaties op te los (tot vBET 3.3.3).
3.3.4
Ek het nie installeer dat spesiale plugin wat jy gemaak het, is ek veronderstel om?
Die spesiale een is net vir VBA Dynamics. Ander het dit nie doen nie. Kan jy asseblief seker maak dat hierdie plugin wat jy gebruik global_complete haak is gebruik? Is hierdie bladsye is vertaal? Gee my URL na die bladsy waar ek kan sien jou probleem.
Bevestig asseblief nie dit is dieselfde probleem as jy reeds hier beskryf: http://www.vbenterprisetranslator.co...nt-topics.html
Indien ja, dan sal ons hierdie een naby gaan en daar nie, want daar is 'n langer bespreking.
Geen bevestiging - die veronderstelling dat dit is dieselfde probleem en sluiting van hierdie een. In die geval as dit nie is nie, skryf asseblief hier en dit sal heropen word.