Hallo, Ek is nuut met VBET, en ek het 'n programmeertaal forum .. en al die drade het 'n <code> </ code> op, en ek wil Slaan van die vertaling dat ..
Enige idees?
my forum: www dot programmershere dot com
Hallo, Ek is nuut met VBET, en ek het 'n programmeertaal forum .. en al die drade het 'n <code> </ code> op, en ek wil Slaan van die vertaling dat ..
Enige idees?
my forum: www dot programmershere dot com
Ek nie kan voortplant nie die probleem, miskien is ek 'n ouer weergawe van die forum. Skryf vir my wat jy die presiese weergawe van vBulletin het, en ek sal probeer om dit op vB weergawe soos jou forum om voort te plant.
hierdie probleem is waarskynlik veroorsaak deur die verwydering van die kommentaar deur 'n prop (vBET kommentaar NTA - nie tranlated area - gebruik om die gebied te beskryf sonder om die vertaling).
Probeer om om te draai af hierdie plugin (die verwydering van die kommentaar).
Probeer om 'n konflik met die ander mods te vind. Om dit te doen, die ander mods afskakel en laat net vBET. As die fout nie plaasvind nie, skakel die beurt verdere mods te sien waar is die konflik.
Bygevoeg:
Neem asseblief kennis dat vBET ondersteun huppel kode, PHP en HTML BBcodes vertaling. As dit nie werk nie op jou forum, dan is jy heel waarskynlik het ceaning van HTML kommentaar (soos beskryf voor), wat verbode is, want deur HTML kommentaar vBET punte dele van die produksie wat nos veronderstel is om te vertaal moet word (ons noem dit nie vertaal Area - NTA).
Laaste geredigeer deur vBET; 18-06-10 op 10:15.
Dankie kamilkurczac, maar dit is nie 'n probleem ..
Ek wil oor te slaan die vertaling van HTML-inhoud aan die binnekant van <code> Tags
Voorbeeld:
Nou: <code> <? PHP funksie moduleer {echo $ moduleer;}> </ code>
Nou: VBET vertaal dat alle tale ... Ek wil dit in Engels te hou, sonder vertaling van
verstaan?
Ek wil om te maak VBET alle teks wat binne-in <code> </ code>-tags Slaan oor!
Hello. Jammer vir die verwarring. vBulletin ondersteun kode BBCode en jy skryf oor HTML kode tag - dit is die bron van misverstand.
As jy met kode HTML tag in templates, dan kan jy wysig daardie templates en sit hele kode binnekant van die inhoud van nie vertaal area - sit dit tussen <- vBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA ->
As jy met kode HTML-kode in poste, dan kan jy wysig hierdie boodskappe en verander kode HTML-kode wat in kode BBCode.
Vertel dat dit jou probleem oplos.
Laaste geredigeer deur vBET; 19-06-10 op 00:29.
kan jy 'n blik op my forum
Programmeerders Hier
dit het 220,000 poste met <code>, hoe sou ek hulle verander hulle almal?
daar is geen ander oplossing?
kyk na die voorbeeld hier
programmershere.com questions-answers/219881-creating-image-php-display-works-saving-file-does-not.html
Op hierdie oomblik vBET ondersteun nie, maar ons kan. Ek is die beweging van jou post om versoeke te funksie.
So nou vBET sal nie vertaal ourputs van PHP, die kode en HTML BBcodes. Ons het nie enige versoek om nie vertaling van het kode HTML-kode voor. As gevolg van prestasie sal ons dit konfigureerbare gemaak. Jy sal in staat wees om om te draai op die opsie wat die inhoud van die beskerming van kode HTML tag teen die vertaling. Dit sal ingesluit word in die volgende uitgawe As gevolg van kompleksiteit (maak ons net dieselfde ding vir HTML tags script en styl) ons sal nie vroeër vinnige oplossing kan gee nie - jammer jy moet daarvoor wag. Maar ons beplan nuwe vBET 3.x vrylating hierdie / volgende week en volgende vBET 4.x vrylating in die eerste week van volgende maand, so hoop jy kan hierdie kort tyd wag
Gedoen - sal ingesluit word in die volgende uitgawe
Thanks a lot!