BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 10 van 10

Thread: Enige een het VBET werk met nginx as gevolmagtigde

  1. #1

    Cool Enige een het VBET werk met nginx as gevolmagtigde

    volgens aanbevelings van vb.com ek nginx op bediener positief geïnstalleer het, is dit las van 25 + tot 5 slegte ding is dat werfvertalings heeltemal opgehou werk het, ek word gedwing om mod te verwyder wat ek gekoop het om my verkeer te verbeter

    my site: -

    vBulletin 4.0.3 nuutste
    vbseo 3.5.0 pre release
    apache 2.2.x
    nuutste nginx proxy statiese inhoud te dien


    Dankie by voorbaat

  2. #2

    Default

    Toemaar ek het dit te werk, sommige veranderinge in die bediener deur my server bestuurders

  3. #3
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Bly dat jy dit hanteer - in elk geval vir die ander: Ja vBET is besig met nginx (bevestig op die kliënt forum). In die volgende release reëls sal toegepas word in die pakket. Vir nou gebruik hulle nodig het om te neem om jou forum gids:
    Code:
    location /forums/ {
    
    rewrite ^/forums/((urllist|sitemap_).*\.(xml|txt)(\.gz)?)$ /forums/vbseo_sitemap/vbseo_getsitemap.php?sitemap=$1 last;
    
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/ last;
    rewrite ^/forums/(af|sq|ar|be|bg|ca|zh-CN|hr|cs|da|nl|en|et|tl|fi|fr|gl|de|el|iw|hi|hu|is|id|ga|it|ja|ko|lv|lt|mk|ms|mt|no|fa|pl|pt|ro|ru|sr|sk|sl|es|sw|sv|zh-TW|th|tr|uk|vi|cy|yi)/(.*)?$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php?vbet_lang=$1&redirected=/forums/$2 last;
    
    
    if (!-e $request_filename) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }
    
    }
    
    if ($request_filename ~ "\.php$" ) {
    rewrite ^/forums/(.*)$ /forums/vbenterprisetranslator_seo.php last;
    }

  4. #4

    Default

    is hierdie reël nginx as gevolmagtigde?

  5. #5
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Dit is die reëls vir nginx. Ek weet nie, is daar 'n verskil as jy dit net as gevolmagtigde gebruik. Soos ek geskryf het, ons het bevestiging een van ons kliënte wat dit is OK loop op nginx gekry. Het jy enige probleme met hierdie reëls?

  6. #6

    Default

    Ek dink daardie reëls is vir die nginx as hoof webbediener, ons het nginx as gevolmagtigde op te Apache statiese inhoud te dien, voorheen toe ek vertaal wat ek gebruik Gateway time-out fout te kry, het my Techs vaste dit

  7. #7
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    OK so jammer vir die verwarring en 'n groot dat jy dit hanteer het. Kan jy jou oplossing te deel met ander?

  8. #8

    Default

    dit was nginx wag tyd kwessie nie, jammer ek kan nie openbaar baie aangesien dit hanteer word deur die bestuur maatskappy wat net geantwoord: "Daar is vasgestel" lol

  9. #9

    Default

    Text automatically translated from: Russian to: Afrikaans
    Translated text
    Goeie dag!

    Ons het Nginx as 'n volmag Apache, hierdie reëls nie werk nie, ek kry 'n 500 fout.
    Original text

  10. #10
    Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    3,037

    Default

    Open asseblief 'n nuwe draad vir u probleem en gee daar meer besonderhede - watter reëls het u gebruik?
    Gebruik jy stand - Nginx en Apache? As jy Apache het, het jy probeer om .htaccess te gebruik?

    Beskryf dit asseblief in aparte draad - hierdie een is vir ander klantekwessies en dit is reeds opgelos.
    (op hierdie oomblik sien ek vertalings werk goed op jou forum - verskaf ook URL na gebroke bladsy)

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

  • Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •