Ek het 'n beeld as die naam van die forum, maar toe ek probeer om op google, natuurlik, die naam van die gat is in woorde, en nie as' n beeld.
Toe ek gebruik die vertaler vBet die naam vertaal soos volg:
"Breakers Team" -> te "Team Breakers"
Ek wil k bly "Breakers span."
Ek wil 'n script soos volg: (maar die naam van die forum)
if ($ _REQUEST ["taal"] & & $ vBulletin-> opsies ["vbenterprisetranslator_donttranslateusernames ']) {
$ Userinfo ["musername"] ='<!-- BEGIN vBET nie vertaal AREA -> ". $ Userinfo ["musername"] .'<!-- EINDE vBET nie vertaal AREA -> ';
}
Dit is die naam van die gebruikers, ek wil graag vir die naam van die gat.
Io ho una immagine come nome del foro, ma quando cerco su google, ovviamente, il nome del foro è in parole, e non come immagine. Quando uso il traduttore vBet il nome si traduce in questo modo: "Breakers Team" -> a "Team Breakers" Io voglio ke rimanga "Breakers Team". Vorrei uno script come questo: (ma per il nome del foro) if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_donttranslateusernames']) { $userinfo['musername'] = '<!--START vBET NOT TRANSLATED AREA-->' . $userinfo['musername'] .'<!--END vBET NOT TRANSLATED AREA-->'; } Questo è per il nome degli utenti, io lo vorrei per il nome del foro.