Hello, Ek wil weet nie hoe om die naam van die gat te vertaal? (Bv net die naam van die forum vBulletin Enterprise Translator (vBET).) Dankie en ek sien uit na jou antwoord.
Laaste geredigeer deur oeyaps; 02-06-10 op 13:42.
Hallo, 1. Gaan na admincp -> Styles & templates. 2. Vind die teks waarin jy belangstel. 3. Plaas jou titel teks tussen: <! vBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA -> (Dit is nie vertaal area)
Ek het die naam van die forum van die webwerf, nie 'n spesifieke gebied. Asseblief nie enige iemand weet hoe vBet om te verhoed dat die naam van die gat te vertaal?
Laaste geredigeer deur kamilkurczak; 02-06-10 op 16:59.
Originally Posted by oeyaps Ek het die naam van die forum van die webwerf, nie 'n spesifieke gebied. Asseblief nie enige iemand weet hoe vBet om te verhoed dat die naam van die gat te vertaal? Vir search engine optimization, sou jy wil dit die naam te vertaal na die taal. Maar indien nie, sou ek raai u aan om jou forum naam 'n beeld. Hierdie manier waarop daar is noway dit kon vertaal.
Ek het 'n beeld as die naam van die forum, maar toe ek probeer om op google, natuurlik, die naam van die gat is in woorde, en nie as' n beeld. Toe ek gebruik die vertaler vBet die naam vertaal soos volg: "Breakers Team" -> te "Team Breakers" Ek wil k bly "Breakers span." Ek wil 'n script soos volg: (maar die naam van die forum) if ($ _REQUEST ["taal"] & & $ vBulletin-> opsies ["vbenterprisetranslator_donttranslateusernames ']) { $ Userinfo ["musername"] ='<!-- BEGIN vBET nie vertaal AREA -> ". $ Userinfo ["musername"] .'<!-- EINDE vBET nie vertaal AREA -> '; } Dit is die naam van die gebruikers, ek wil graag vir die naam van die gat.
Laaste geredigeer deur oeyaps; 02-06-10 op 16:54.
Jy wil die titel teks van die forum te hou, in die boonste balk van die leser, reg? dus moet jy jou titel teks tussen: <! vBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA -> <- VBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA -> - Dit maak die teks binne is nie vertaal ja, admincp -> Styles & templates> soek in templates, serach <title> gebruik. in die boks aan die linkerkant jy het styl sjablonen met <title>, die styl templates jy belangstel. byvoorbeeld: styl sjablonen FORUMDISPLAY: verandering <title> {VB: rou foruminfo.title_clear} </ title> aan <-! VBET_SNTA -> <title> {VB: rou foruminfo.title_clear} </ title ><!-- vBET_ENTA ->
<- Begin vBET nie vertaal gebied -> End <- EINDE vBET nie vertaal gebied -> of <- VBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA -> ?
<- VBET_SNTA -> en <- vBET_ENTA ->
<- BEGIN vBET nie vertaal AREA -> en <- EINDE vBET nie vertaal AREA -> die korrekte antwoord Jammer vir die verwarring - gratis weergawes oud NTA notasie.
Thank jy vBET
View Tag Cloud
Forum Reëls