Ek het net die plugin geinstalleer soos 10 dae (betaal weergawe) en het reeds die bedrag van die normale besoekers verdubbel. En dit bly steeds by die dag.
Sommige van my top bestemming bladsye is nou meer gewild en meer besoek in ander tale ... as in my standaard Engelse taal.
Dit het sowat 2 tot 3 dae vir die treffers van ander lande te stadig begin verskyn. Maar die laaste paar dae het hulle is dramaties verhoog.
Ek het vbSEO sowel geïnstalleer, en ook beveel aan dat vir ander. As dit is belangrik om die titel sleutelwoorde te hê in jou URL as goed en eindig met. HTML. Ek het nie probeer om die vBulletin 4,0 URL optimalisering metode, so ek is nie seker hoe goed dat 'n mens werk.
Een ding weet ek vir seker is, sal jy sien baie min navraag verkeer verhoog indien u bladsye SEO is nie new site en is nog steeds eindig in. Php
Ook, ek nooit verander my vbSEO Sitemap die ander tale in te sluit. INFACT ek gestremdes vbSEO Sitemap heeltemal so dat Google stadig kon ontdek alles op sy eie. As dit korrek gedoen. Jy hoef nie jou werf in te dien na verskillende weergawes van Google nie ... Dit sal jou inhoud outomaties te vind en plaas dit op die regte search engine. (Google China, Google Indië, ens..)
Die hits is so baie verhoging van die laaste paar dae wat ek moes uit te skakel "Wie is aanlyn"En ander kosmetiese eienskappe van vBulletin server load te hou.
Migal, is 'n genie en hierdie plugin kicks ass.
Die enigste fout wat ek in by die installering van gehardloop het, was dat ek 'n "gebrandmerk gratis" weergawe van vBulletin. So toe ek die kopiereg kennisgewing verwyder, is dit so goed deurmekaar met die funksionaliteit van vBet. Maar alles is nou goed en die personeel hier gehelp het om my te los.
Pm vir url.