OK, OK, ek geïnstalleer sonder fout, maar dit was 'n probleem, help asseblief Waarskuwing: set_time_limit () [function.set-tyd-perk]: Kan nie vasgestelde tyd limiet in die veilige modus in [pad] / includes / vbenterprisetranslator_functions.php on line 148 Hoe help ek Acill Web: heroesuo.net / forum
oh. Het jy 'n probleem wat ek vir hierdie gratis weergawe teëgekom het. Hierdie fout kom voor wanneer jou bediener het op 'n veilige modus = op. Die program vertaal dit na die veilige modus = af. So kan jy die kode by die instel van hierdie htacess dit uit te skakel: php_flag safe_mode af Die probleem sal vinnig opgelos moet word - 'N leër van stop beheer via safe_mode Htaccess lêers.. Dit is php_flag safe_mode af sal nie werk nie. So dalk moet jy jou gasheer werkgewers te kontak dat die probleem op te los. - Maar daar is 'n probleem wanneer ek gehoor van safe mode = af, die potensiaal vir hoër hack. So, hoe kan hierdie probleem op te los is nie admin vBET
Laaste geredigeer deur haiduongbk; 29-05-10 op 01:59.
Net af die veilige modus Code: safe_mode = off http: //www.vbenterprisetranslator.co...aq.html#post15
safe_mode = off
View Tag Cloud
Forum Reëls