Die gebruik van vbSEO. Screenshot aangeheg.
Ek vind 'n oplossing vir hierdie in die vBSEO funksie wat hanteer.
Die gebruik van vbSEO. Screenshot aangeheg.
Ek vind 'n oplossing vir hierdie in die vBSEO funksie wat hanteer.
In functions_vbseo_vb.php:
vind
vervangPHP Code:
vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
PHP Code:
vbseo_thread_seotitle($getnextoldest);
if (strpos($getnextoldest['title'], '[/langtitle]')) {
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$getnextoldest['title'] = vbet_parseTitle($getnextoldest['title']);
}
$vbseo_gcache['thread'][$getnextoldest['threadid']] = $getnextoldest;
Dit behoort nie nodig nie. Het jy geïntegreer vBET met vBSEO soos dit beskryf word in README.html lêer? Watter weergawe van vBET gebruik jy? Laaste een het globale langtitle pars eer van funksionaliteit.
Ja en ek is met behulp van die nuutste weergawe, 3.3.3.
Vreemd. Laat ons weet hoe om die kwessie om voort te plant - ons sal werk op 'n meer elegante oplossing wat nie bykomende vBSEO lêers verandering vereis.
Kan jy dit op uit bediener te reproduseer? Dws in toets boodskappe gebied?
Nee, kan dit nie hier gedemonstreer word, omdat jy nie die vBSEO opsie gebruik om die draad titels in te sluit in die volgende / vorige skakels (diegene wat direk onder die vinnige antwoord redakteur). Jy het eers nodig om die opsie te aktiveer.
OK so - ons weet nou hoe om dit te reproduseer. Ons sal kyk dit op ons toets byvoorbeeld en soek vir 'n ander oplossing. Groot dank!
Jammer, maar ons kan nie voortplant hierdie probleem.
Ons het dit getoets op 3.5.0 vBSEO en 3.3.3 vBET. Watter weergawes het jy?
Maak seker dat jy die nuutste weergawe vbet geïnstalleer het (as jy dit gebruik)
wat oor werk product_vbenterprisetranslator.xml van doen-nie-upload folder?
Ek gebruik vBET 3.3.3 en vBSEO 3.3.2. My langtitle tags word nie geparseerd nou in die profiel statistieke bladsy, dit lyk. Nogal vreemd!
Om die pars eer van van langtitle vas te stel onder die profiel blad "statistieke" (waar dit sê: "Last Post: ..."), Ek het hierdie verandering in class_userprofile.php:
Search:
Vervang:PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
Daar is geen manier waarop die tags is wêreldwyd geparseerd, as anders sou hierdie verandering nie nodig wees. Daar is ook geen hake in daardie klas lêer nie.PHP Code:
$this->prepared['lastposttitle'] = $getlastpost['title'];
if (strpos($this->prepared['lastposttitle'], '[/langtitle]'))
{
require_once('vbenterprisetranslator_functions_bbcode.php');
$this->prepared['lastposttitle'] = vbet_parseTitle($this->prepared['lastposttitle']);
}