BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 7 van 7

Thread: Blog is dubbeld weerspieël in die ontwerp af

Cool Blog is dubbeld weerspieël in die ontwerp af

Text automatically translated from: Portuguese to: Afrikaans
    Translated text
    Elke keer as ek weer wysig 'n blog boodskap in die ontwerp af wat' n nuwe tag bygevoeg lang.
    Elke keer as ek die etikette te verwyder vir die ou lang vertaling hulpmiddel wat erken teks weer en weer plaas die tag.
    Original text

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Verskuif na foute artikel. Ons sal dit nagaan en quick fix te gee as dit sal maklik wees om te beskryf

Translated text
    Ok, ek is in wag.

Dankie!
    Original text

Ek het net probeer om die probleem op te te reproduseer. Onsuksesvol. Ek het 'n nuwe blog inskrywing gemaak, maar het nie goed te keur dit net gaan om' n voorbeeld. Op voorskou was opaqued met lang BBCode wat verwag word. Toe ek die voorskou weer dit was net n boete van wat dit behoort te wees. Miskien is ek probeer om dit in die verkeerde manier om voort te plant, of het nie die probleem verstaan. Ek het gedink dat die kwessie oor te voeg lang BBCode wanneer dit reeds bygevoeg. Maar ek sien geen sulke gedrag nie.

Let asseblief daarop dat indien jy die boodskap skryf en wil 'n voorbeeld, sal dit opaqued word deur lang BBCode volgens gekies taal opsporing strategie. Dit is soos dit veronderstel is om te werk. En as jy dit verwyder en sien voorskou weer dan sal dit weer spoor taal en voeg lang BBCode. Dit is soos dit moet wees. Omdat die voorskou doen dieselfde dinge as voorlê, net withour spaar dit in die databasis. So yo het presies dieselfde ding wat in die databasis plaas wanneer u dit stuur om te sien.

Sê asseblief vir die probleem bestaan en ek was nagaan dit verkeerd, of dit is soos ons dit ontwerp?

Translated text
    Ek skiet die probleem en met julle deel.
    Original text

'N wenk hoe om dit te reproduseer?
    Laaste geredigeer deur vBET; 10-06-10 op 22:42.

Geen antwoord nie. In elk geval - ons het iets wat ook hierdie kwessie in die omgewing van versending. Reeds vasgestel - sal ingesluit word in die volgende uitgawe. Laat ons weet dit sal verskyn dat dit was 'n ander kwessie - ons sal hierdie een weer oop.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •