BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Resultate 1 aan 6 van 6

Thread: Ek het moeilikheid lewende

Default Ek het moeilikheid lewende

Ek het gedink oor die manier waarop betaal wanneer jy die gratis weergawe te installeer, maar dit was 'n probleem. So ek besig was om op te neem. Dit nie doen nie enige vertaling. Ek dink van vBSEO

"Parse error: syntax error, onverwagte T_STRING in / home / xxx / domains / xxx.net / public_html / global.php (834): eval ()" D kode op die lyn 153

"As jy seker te kliek op 'n geldige skakel, kontak asseblief die administrateur."

Script
    Laaste geredigeer deur rosende; 19-05-10 op 02:36.

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Gee my asseblief die inhoud van jou global.php lêer rondom line 834 (n paar lyne voor en na) en punt wat 834. Ek weet nie wat vB weergawe gebruik jy, so ek kan nie check dit self.

weergawe 3,8,5

vbseo 3,5 RC1

besonderhede gestuur pm

Die kwessie oor die uitvoer van footer sjabloon. Let asseblief check doen dit nog steeds op jou forum bestaan wanneer vlae aan die navbar.

Indien ja, dan moet jy afskakel vBET vir 'n oomblik en maak seker kwessie nie bestaan nog steeds. Indien ja, dan is dit is nie verwant aan vBET (vBET doen niks as die afgeskakel).

As die probleem verdwyn wanneer vBET is afgeskakel, dan asseblief PM toegang tot die details te Admin CP en FTP - ons sal moet voeg by die logs presiese inhoud van die voet teks sjabloon en kyk wat is verkeerd daar.

okay pm gestuur.
    Laaste geredigeer deur vBET; 20-05-10 op 21:43. Rede: URL verwyder, aangesien daar reeds in PM

Jy moet net verkeerd htaccess nie - jy sit die toepaslike vBET reëls op 'n gepaste plek. Net soos die handleiding beskryf. Dan is alles OK sal werk.

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •