BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Ek weet nie hierdie mod. Kan jy my beskryf hoe dit werk? Is dit sy eie submap in URL? Is dit in die produksie sonder die gebruik van global_complete haak (hou dit eenvoudig aan uitset)? Kan jy gee my presiese URL waar ek dit in aksie kan sien?
OK - ek sien dat hierdie mod global_ voltooi, is gebruik - ek was verkeerd sê dat waarskynlik nie as gevolg van 'vbet_flag "kwessie. Ek sien die probleem en ek sien dat die skakels is na die eerste vertaling gebreek - dit is begin deur '. " (Dot) - sonder www. PM toegang tot my besonderhede na jou Admin CP en FTP - ek sal die probleem kyk en dit korrek is.
Ongelukkig is die opsies gee ons niks. Op die oomblik is ons bewus van die probleem, maar weet geen rede. Vir 'n volledige diagnoseer en regstelling wat ons nodig het om toegang tot jou forum.
Ongelukkig is die opsies gee ons niks. Op die oomblik is ons bewus van die probleem, maar weet geen rede. Vir 'n volledige diagnoseer en regstelling wat ons nodig het om toegang tot jou forum.