Quote Originally Posted by JinLeeHui View Post
Hi,
Jammer, Im nuwe forums. My werk is 'n opname oor organiese Chinese groen tee te voltooi.
As jy 'n minuut het, kan jy dan asseblief my boodskap wat is jou gunsteling merk van groen tee?
Dankie by voorbaat,
Vriendelike Jin
lol ... wat 'n douche. Nou gaan ek hoef te bekommer oor internasionale spammers as ek dink ...

Quote Originally Posted by Jesh View Post
Webwerf is nou wat die volgende aantoon: Results 1 - 10 van ongeveer 16200 van coinforums.com. (0,21 sekondes) op Google.

Toename in die verkeer is amper 3x nou en ons is nog steeds 'n toename. Ons werf is nuut en dit is 'n forum +' n gallery van munte en valuta. Ons het nou gekry treffers van 85 verskillende lande, in vergelyking tot ongeveer 20 voor installeer.

Resultate is baie gunstig.
Jesh, that's awesome. Ek is gettin meer in die versoeking om dit uit te probeer.

BTW, as dit nie reeds voorheen genoem ... Migal, is jy 'n genie vir die ontwikkeling van hierdie. En ek is verbaas dat niemand ya nog gekoop het.

Ek kon net sien dat dit selfs meer gewild oor die komende jare.

Ek was op soek op die net die ander dag, en gevind dat dit baie moeilik om die vertaling sagteware vir gewone webtuistes te vind. (Sonder vBulletin) of iets wat is 'n betroubare en gewilde. Al wat ek kon kry, is 'n paar skaduwee maatskappye hier en daar. Miskien 'n besigheidsgeleentheid vir iemand anders om voordeel te trek uit. Ek wil regtig graag oor my ander webwerwe om te sit iewers in die toekoms. (Nie vBulletin verwant)