BelangrikDit is die gebruik van koekies (cookies). Die gebruik van hierdie webtuiste sonder om te draai af koekies in die leser, beteken dat jy saam vir die gebruik daarvan.
Bestel nou! Kenmerke Downloads

Verdien met ons!

As jy wil om te begin om geld te verdien met vBET Sluit by Affiliate program.
Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast
Resultate 11 aan 20 van 21

Thread: Vertalings dropdown in cms / Blogs

Junior lid

Quote Originally Posted by vBET View Post
    In beskryf oplossing het jy nodig om persoonlike plek vir vlae!

Om dit te werk in alle konfigurasies net vervang:
    PHP Code:
    if ('cu' != $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']) {
    $template_hook[$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']] .= $vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
    } else {
    vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));

Om hierdie:
    PHP Code:
    if ('cu' != $vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']) {
    $template_hook[$vbulletin->options['vbenterprisetranslator_translationsDropdownMenu_position']] .= $vbenterprisetranslatorflagsdropdown;
    } else {
    vB_Template::preRegister('navbar', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));
    }         
    vB_Template::preRegister('vbcms_navbar_link', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown));  
    vB_Template::preRegister('blog_navbar_link', array('vbenterprisetranslatorflagsdropdown' => $vbenterprisetranslatorflagsdropdown)); 
    So met ander woorde - sit jou 2 ekstra lyne om net 1 reël laer (na "}").

Ek sien ook dat in die sjabloon wat jy {VB: rou vbenterprisetranslatorflagsdropdown} binnekant van indien klousule - sit dit 1 reël laer. Dit gee jou:
    Code:
    <vb:if condition="$vboptions['selectednavtab'] == 'vbblog'">
    <li class="selected">
    	<a class="navtab" href="blog.php{vb:raw session.sessionurl_q}">{vb:rawphrase blogs}</a>
    	<ul class="floatcontainer">
    		{vb:raw template_hook.blog_navbar_start}
    		<vb:if condition="$show['canpostitems']">
    			<li><a href="{vb:link blog, {vb:raw bbuserinfo}, null, 'userid', 'blog_title'}">{vb:rawphrase your_blog}</a></li>
    		</vb:if>
    		{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_your_blog}
    		<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=list">{vb:rawphrase recent_entries}</a></li>
    		{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_recent_entries}
    		<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=list&amp;blogtype=best">{vb:rawphrase best_blog_entries}</a></li>
    		{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_best_entries}
    		<li><a href="blog.php?{vb:raw session.sessionurl}do=bloglist">{vb:rawphrase blog_list}</a></li>
    		{vb:raw template_hook.blog_navbar_after_blog_list}
    		<vb:if condition="$show['canpostitems']">
    			<li><a href="blog_usercp.php?{vb:raw session.sessionurl}do=editprofile">{vb:rawphrase blog_options}</a></li>
    {vb:raw vbenterprisetranslatorflagsdropdown}
    		{vb:raw template_hook.blog_navbar_end}
    	</ul>
    </li>
    <vb:else />
    	<li><a class="navtab" href="blog.php{vb:raw session.sessionurl_q}">{vb:rawphrase blogs}</a></li>
    sy seker hieronder as kode kan word terwyl die kopiëring van hier ek het dit gemis

Michał Podbielski (vBET Personeel) vBET's Avatar

Quote Originally Posted by anand View Post
    sy seker hieronder as kode kan word terwyl die kopiëring van hier ek het dit gemis
    So is daar 'n probleem met' n leë bladsy of 'n gegewe kode werk?

Junior lid

gegewe kode nie werk nie hoop dat u op vb 4.0.3 getoets het, indien nie, sal ek u toegang gee tot ons webserver / vb

So is daar 'n probleem met' n leë bladsy of 'n gegewe kode werk?

Junior lid

nog steeds wag vir jou antwoord??

nog steeds wag vir jou antwoord??
    Jammer - moes sy boodskap per ongeluk mis. Neem PM toegang en Ek sal kyk en korrek is dit op die plek.

Gedoen het. Neem asseblief kennis dat instruksies gee korrek is - jy het geen veranderinge vir die haak lêer

Junior lid

Gedoen het. Neem asseblief kennis dat instruksies gee korrek is - jy het geen veranderinge vir die haak lêer
    Dankie vir die oplossing

Ja, ek het bygevoeg dat die kode in die hoeke, maar later verwyder word, aangesien dit het my wit blanko bladsye & ook daarop vertaling ikoon kom die einde van die navbar in blog / cms ons wil aan die begin van navbar??

Ook jy kan self toets die navbar einde probleem jouself nou want jy het login en wagwoorde met jou

Danksy
    Anand

Dankie vir die oplossing

Ja, ek het bygevoeg dat die kode in die hoeke, maar later verwyder word, aangesien dit het my wit blanko bladsye & ook daarop vertaling ikoon kom die einde van die navbar in blog / cms ons wil aan die begin van navbar??

Ook jy kan self toets die navbar einde probleem jouself nou want jy het login en wagwoorde met jou

Danksy
    Anand
    Om dit aan die begin net toepaslike sjabloon wysig en verander die plek van vBET veranderlike vir drop-down menu.

Ek het jou in die PM wat navbar einde probleem is veroorsaak deur 'n ander mod wat duplikate hele inhoud van $ Template_hook ["navbar_end ']. Let asseblief daarop dat ons verantwoordelik is net vir ons kode en hier is dit nie vBET fout. Vra oor oplossing skrywer van mod wat die kwessie veroorsaak. Jy kan skuldig een tydelik aanskakel ander mods een vir een te vind. Ook jy kan net ingestel persoonlike plek en vlae hand by te voeg aan die einde van navbar.

Bygevoeg konfigurasie-opsies vir die drop down menu in die CMS en BLOG navbar - sal ingesluit word in 4.2.2

Text automatically translated from: Portuguese to: Afrikaans
    Translated text
    Jy kan ook die "navbar" in MediaWiki?
    Original text

Page 2 van 3 FirstEerste 123 LaasteLast

Tags vir hierdie draad

Toestemming vir plekke

• Jy mag nie nuwe drade
  • Jy mag nie Voeg antwoorde
  • Jy mag nie Voeg aanhegsels
  • Jy mag nie wysig jou poste
  •